قدردانی رئیس فراکسیون ایثار و شهادت مجلس از وزیر نفت

رئیس فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح سپاس از اقدام‌های وزیر نفت در اجرای قوانین حمایتی از ایثارگران و خانواده‌های آنان در این وزارتخانه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا، در پیام قدردانی حسن نوروزی، رئیس فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی خطاب به جواد اوجی،  وزیر نفت آمده است:

«با تحیات وافره، اهتمام و اقدام‌های ارزشمند جنابعالی در اجرای قوانین حمایتی از ایثارگران عزیز در مجموعه‌های تحت مدیریت، الهام‌گرفته از رهنمود بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که فرمود:

نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند.

این اهتمام ارزشمند را که همسو با گسترش روحیه و فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار بوده و مصداق عینی تجلیل و تکریم از جانفشانی و ایثارگری ولی‌نعمتان امنیت و اقتدار ایران اسلامی است قدر دانسته، ضمن تحسین و تقدیر صمیمانه، برای جنابعالی آرزوی توفیق روزافزون دارم.

بی‌تردید نیت خیرتان در پیشگاه حضرت پروردگار متعال ماجور بوده از عنایت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و مددرسانی ارواح طیبه شهیدان والامقام بهره‌مند خواهید بود.»

به گزارش شانا، پارسال و هم‌زمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، مقدمات تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ نهایی و دستورعمل اجرایی استخدام ایثارگران از سوی وزیر نفت ابلاغ شد.

وزیر نفت مجوز استخدام این ۱۶ هزار و ۶۲۶ نفر را صادر کرده که تشریفات استخدامی آنها آغاز شده و تا پایان نیمه نخست سال فرآیند استخدامی همه این افراد پایان می‌یابد.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز پارسال از حرکت جهادی وزیر نفت در تبدیل وضعیت استخدامی جامعه بزرگ ایثارگران وزارت نفت که مدت‌ها بود معطل مانده بود قدردانی کرد. وی همچنین از دیگر دستگاه‌ها تقاضا کرد با عمل به قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، بخشی از مشکلات جامعه ایثارگران را حل و فصل کنند.

چندی پیش نیز حمید حسین‌نژاد، مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و ‌استخدامی وزارت نفت ضمن اشاره به پیشنهاد معافیت فرزند و همسر رزمنده و پدر، مادر، خواهر و برادر شهید از شرط سن در فرآیند استخدام رسمی این کارکنان از سوی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت، از موافقت وزیر نفت و ابلاغ این موضوع خبر داد.

کد خبر 456134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =