شرکت ملی نفت در حمایت از فرآیندهای فناورانه عملکرد مطلوبی داشته است

سرپرست مدیریت پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه شرکت ملی نفت ایران عملکرد خوبی در حمایت از فرآیندهای فناورانه داشته است، گفت: در آینده نزدیک از دستاوردهای دانش‌بنیان‌ها که با شرکت ملی نفت همکاری می‌کنند رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، برزو قنبری امروز (چهارشنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه) در نشست مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با شرکت‌های دانش‌بنیان با بیان اینکه شرکت ملی نفت ایران عملکرد خوبی در حمایت از ساخت داخل و استفاده از دانش فنی روز و فرآیندهای فناورانه داشته است، گفت: در آینده نزدیک از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان که با شرکت ملی نفت ایران همکاری می‌کنند رونمایی خواهد شد.

وی افزود: دستورعمل‌هایی تازه و مناسب برای بهره‌گیری از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت نفت تدوین و برای بهره‌برداری از این شرکت‌ها نیز سامانه‌ای تهیه شده است که به‌زودی ابلاغ می‌شود.

سرپرست مدیریت پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران و عضو ستاد تحول و پیشرفت فناوری‌های دانش‌بنیان شرکت ملی نفت در باره شناسایی نیازهای فناورانه شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: در این مدت نزدیک ۳۰۰ مورد از نیازهای فناورانه بررسی و شناسایی و با همکاری شرکت‌های بهره‌برداری پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت مطالعات مطلوبی در این حوزه شده است و در مراحل و فرآیندهای قراردادی قرار گرفته‌اند.

قنبری گفت: از ۲۰ شرکت دانش‌بنیان که با دستورعمل‌های گذشته ارزیابی می‌شدند هیچ‌کدام نتوانستند امتیاز لازم را به‌دست بیاورند که این دستورعمل‌ها با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و معاونت پژوهشی وزارت نفت تغییر می‌کند و این موضوع سبب می‌شود این شرکت‌ها بهترین بهره‌وری را داشته باشند.

کد خبر 456159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =