وزارت نفت در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران پیشرو است

تشکل‌های ایثارگر و شاهد طی پیامی از اقدام جواد اوجی، وزیر نفت به‌عنوان یکی از دستگاه‌های پیشرو در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، در متن این پیام آمده است: بی‌تردید اقدام جنابعالی در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در میان تعلل و عدم تمکین مدیران گذشته به قانون، برگ زرینی در افتخارات مدیریت در وزارت نفت خواهد بود که حقیقتاً شایسته تقدیر و تشکر است و با همت مدیران وزارت نفت اجرای این قانون در تمامی شرکت‌های تابعه نیز نهایی و تکمیل می‌شود.

از هیئت دولت و رئیس‌جمهوری انتظار می‌رود این اقدام شایسته وزیر محترم نفت به‌عنوان یکی از دستگاه‌های پیشرو در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را اجر نهاده و زمینه‌های اجرای کامل آن در تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها را فراهم کند.

ایثارگران ولی نعمتان و چشم و چراغ ملت هستند و به فرموده حضرت امام خمینی(ره)، خدمت به این عزیزان خدمت به نبی مکرم اسلام (ص) است. هم اکنون که در دولت سیزدهم خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، آزادگان، جانبازان ابعاد جدیدی یافته و بارقه‌های امید آشکار شده است، دشمنان و معاندین خبیث داخلی و خارجی زمزمه‌های شوم خود را آغاز کرده‌اند که به یقین  این تلاش‌های مذبوحانه بی‌نتیجه خواهد بود. 

حضور سالانه ده‌ها نفر از ایثارگران و خانواده معزز ممتاز در میان رتبه‌های برتر آزمون‌های سراسری بدون استفاده از سهمیه و حضور ارزنده صدها نخبه و متخصص ورزیده از جامعه ایثارگری در بدنه دولت از جمله در وزارت نفت گواه بر شایستگی‌های جامعه ایثارگری بوده و انکارشدنی نیست و ضرورت دارد برنامه‌های راهبردی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دولت برای خدمت به این عزیزان استمرار یابد.

جناب آقای اوجی! هماگونه که می‌دانید کشورمان آبستن حوادث و آشوب‌های تکفیری‌های افراطی است و جان‌فشانی و ایثارگری رزمندگان اسلام همواره ادامه دارد و این در حالی است که نگاه بی‌انصافان به جان برکفان، سزاوار نبوده و نیست.

خاطر نشان می‌شود برخی افراد که  در حال حاضر از سفره ملت شریفمان ارتزاق می‌کنند و اعتقادی به منافع ملی و کیان کشور ندارند اما سوءاستفاده آنها ملموس نبوده و متأسفانه این سهمیه ناقص ایثارگران در چشمشان بزرگ آمده و با بزرگنمایی آن را مخدوش می‌کنند، این رانت‌خواران و بی‌هنران بعضاً در اکثر مواقع حقوق حقه جامعه ایثارگری را غصب  و جامعه اصلی را از این فرصت محروم کردند. در هر حال به‌منظور حقیت‌یابی و راستی‌آزمایی و در نهایت زدن مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان مغرض، دبیرخانه تشکل‌های شاهد و ایثارگر آمادگی دارد مناظره‌هایی علمی در تمام سطوح علمی با عالی‌ترین افراد مدعی، در رسانه ملی برگزار کند تا ملت بزرگ ایران شاهد سرافکندگی و شرمندگی مغرضان از خدا بی‌خبر تفرقه افکن بشوند و ان‌شاء‌الله حقوق حقه این عزیزان مخلص بی‌توقع و خدوم حاصل شود.

کد خبر 456194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =