۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
  • کد خبر: 456237
قدردانی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از شرکت گاز

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت به مردم در نظام اسلامی تمامی ندارد و باید هرچه می‌توانیم به این مردم خدمت کنیم، الحمدالله شرکت گاز از این آزمون سربلند بیرون آمده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با اعضای هیئت مدیره و هیئت رئیسه شرکت گاز استان همدان از عملکرد و دستاوردهای این شرکت در خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته، قدردانی کرد و خواستار تعالی و رشد مضاعف کمّی و کیفی خدمات ارائه‌شده از سوی این شرکت به مردم استان شد.

وی درباره گازرسانی به مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهرها و نیز اعمال تخفیف در گازبهای مشترکان کم‌توان مالی، خواستار توجه بیش از پیش شرکت گاز شد و بیان کرد: هیچ‌کس به‌دلیل مشکلات مالی نباید در استفاده از گاز طبیعی دچار مشکل باشد.

نماینده همدان و فامنین در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمان جهاد تبیین رهبر انقلاب تصریح کرد: همه ما مکلف به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و باید با سیاه‌نمایی و تهاجم علیه ارزش‌های نظام اسلامی مقابله کنیم، البته این به‌معنای نقد نکردن مسئولان شامل نماینده‌ها، وزیران و کارگزاران نظام اسلامی نیست، بلکه در جهاد تبیین باید دستاوردهای نظام اسلامی تشریح و شیوه درست انتقاد و مطالبه‌گری نیز آموزش داده شود.

تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی اهداف در سال ۱۴۰۰

محمدصادق محبی‌نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان نیز با تشریح عملکرد شرکت در عرصه خدمت‌رسانی به مردم این استان گفت: با توجه به تکمیل گازرسانی به همه شهرها و روستاهای واجد شرایط گازرسانی این استان و ضریب نفوذ قریب به ۱۰۰ درصدی گازرسانی در سراسر استان، امروز ما به‌سوی ارتقای کیفی و کمّی خدمات شرکت و تحول در خدمت‌رسانی و بهبود و مقاوم‌سازی زیرساخت‌های گازرسانی حرکت می‌کنیم.

وی درباره دستاوردهای شرکت گاز استان همدان در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: خوشبختانه پارسال با تلاش و مجاهدت مسئولان و کارکنان شرکت و حمایت مسئولان ارشد دولت در استان و نمایندگان مجلس، شاهد تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی اهداف و برنامه‌های از پیش تعیین‌شده شرکت گاز استان همدان بودیم که خداوند منان را به پاس این نعمت سپاسگزاریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: پس از فرمان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت جهاد تبیین، کمیته جهاد تبیین در سطح شرکت گاز استان همدان راه‌اندازی و این کمیته مکلف به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های ویژه در این زمینه شده است.

کد خبر 456237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =