تولید هوشمندانه، پایدار و ایمن نفت و گاز اولویت نفت مناطق مرکزی است

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بر تولید هوشمندانه، پایدار و ایمن نفت و گاز در مناطق مرکزی با همفکری و بازنگری در مطالعات مخازن نفت و گاز و بهره‌گیری از توان دانش‌بنیان‌ها و مراکز علمی کشور تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری طی سفر به استان فارس و بازدید از تأسیسات عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، تولید هوشمندانه و ایمن از مخازن نفت و گاز را از اولویت‌های مهم شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برشمرد و افزود: دستیابی به این موضوع مستلزم همفکری و بازنگری در مطالعات مخازن نفت و گاز و بهره‌گیری از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی کشور است.

وی بر اهمیت اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در میدان‌های گازی در سرپرستی نفت مرکزی تأکید کرد و گفت: با عملیاتی شدن این پروژه‌ها بیش از ۱۰۰ میلیون مترمکعب گاز به تولید روزانه این شرکت افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با تأکید بر اجرای پروژه‌های پژوهشی نتیجه محور با هدف افزایش توان تولید تصریح کرد: این پروژه‌ها باید در راستای حل موانع تولید نفت و گاز تدوین و اجرایی شود و این شرکت همسو با برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران آمادگی لازم را به‌منظور بهره‌مندی از تولیدات مراکز علمی و دانش‌بنیان که متولی حقیقی پروژه‌های پژوهشی هستند را داراست.

حیدری، سرمایه انسانی توانمند را شاه‌کلید توسعه صنعتی خواند و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف بهره‌وری بیشتر از توانمندی‌های نیروی انسانی، ارتقای سطح رضایت‌مندی کارکنان به‌ویژه در مناطق عملیاتی، بازنگری در ساختار سازمانی ستاد نفت مرکزی و شرکت‌های تابعه و بهره‌مندی از خدمات رفاهی را از مهم‌ترین برنامه‌های در حال اجرا اعلام کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ذخیره‌سازی گاز و اهتمام ویژه وزارت نفت بر این مهم یادآور شد: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به‌عنوان پیشرو در موضوع ذخیره‌سازی گاز در مخازن شوریجه و سراجه قم، تجربه گران‌بهایی با هدف پشتیبانی از تولید و تأمین سوخت زمستانی را در کارنامه خود دارد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران همچنین بر لزوم تعمیرات اساسی به‌موقع در پشتیبانی از تولید تأکید کرد و افزود: تأمین کالاهای اساسی و موردنیاز گام بلندی در مسیر انجام تعمیرات اساسی و افزایش توان تولید است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با همراهی جمعی از مدیران، رؤسا و کارشناسان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از تأسیسات مناطق عملیاتی این شرکت بازدید و از نزدیک ضمن بررسی روند تولید با کارکنان این مناطق دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر 456515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =