اعلام حمایت مجتمع پارس جنوبی از تولیدکنندگان داخلی و دانش‌بنیان‌ها

سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: این مجموعه با نگاه بسیار دقیق به ساخت داخل و بومی‌سازی قطعات و تجهیزات، سهم بسیار بزرگی در حمایت از سازندگان داخلی دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد باهوش در حاشیه‌ بازدید از واحدهای مختلف کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: حمایت مجتمع از شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان قطعات و تجهیزات، مسیر رشد و شکوفایی این شرکت‌ها را هموار و انگیزه سازندگان داخلی را بالا برده و اکنون متخصصان و کارکنان کارگاه مرکزی با ساخت قطعات و تجهیزات نماد این حرکت بزرگ هستند.

وی ادامه داد: در تلاشیم با نگاه فن‌آورانه و دقیق به نیازهای ضروری پالایشگاه‌های مجتمع و رویکردی مهم بتوانیم زنجیره‌ تأمین را در داخل شکل دهیم و تا حد ممکن نیازهای بسیار مهم و ضروری را برطرف کنیم.

سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: امید است سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در سایه‌ همکاری و با مطالعات دقیق نیازهای مهم در پارس جنوبی را بررسی کنند و طبق نیازهای حیاتی و ضروری در این مجموعه بزرگ گام بردارند.

باهوش همچنین اظهار کرد: متخصصان و کارکنان خلاق و نوآور کارگاه مرکزی، یکی از ستون‌های اصلی در تولید پایدار گاز هستند و با اقدام‌های جهادی در بازه زمانی تعمیرات اساسی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

 وی یادآور شد: کارگاه مرکزی تعمیرات و ساخت قطعات مجتمع گاز پارس جنوبی با ارائه‌ خدمات فنی - مهندسی دانش‌بنیان به صنایع و پروژه‌های در حال ساخت با هدف درآمدزایی توانسته است گام بلندی برای تبدیل از واحد پشتیبان به واحد مولد سرمایه بردارد.

کد خبر 456588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =