ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری برای توسعه میدان‌های جدید

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، از برنامه‌ریزی برای توسعه میدان‌های جدید در حوزه فعالیت این شرکت و ایجاد فرصت مناسب سرمایه‌گذاری در آنها خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری، در بازدید از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق و منطقه عملیاتی خانگیران افزود: توسعه میدان‌های جدید در حوزه فعالیت این شرکت به‌طور یقین برای سرمایه‌گذاران جذاب است و البته نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت که در پیش داریم نیز می‌تواند فرصت خوبی برای جذب سرمایه‌گذار به‌منظور توسعه این پروژه‌ها باشد.

وی با اشاره به رویکرد ویژه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در زمینه انجام فعالیت‌های توسعه‌ای تصریح کرد: الزام پیاده‌سازی نگاه نو، نیازمند مشارکت همه‌جانبه به‌ویژه در شرکت‌های تابع است، چراکه در راستای تحقق این امر، شرکت‌های بهره‌برداری نیز باید ضمن ایجاد شرایط امن تولید و تأمین پایدار خوراک پالایشگاه‌ها و سوخت زمستانی براساس برنامه تولید تکلیفی ابلاغی از سوی شرکت ملی نفت ایران، آمادگی گام برداشتن در مسیر اجرای پروژه‌ها با سرمایه گذاری‌های کلان باشند.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، از اجرای دو پروژه مهم در حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در شمال شرق کشور خبر داد و گفت:  توسعه میدان گازی توس و اجرای گام دوم ذخیره‌سازی ایران، دو پروژه مهم و راهبردی هستند که علاوه بر تأمین پایدار گاز در این نقطه حساس از کشور، نوعی فرصت برای نشان دادن توان فنی و عملیاتی صنعت نفت و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است و از این رو باید با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای اجرای این پروژه‌ها آماده بود.

حیدری، به ارج نهادن به اندیشه و خلاقیت نیروهای جوان در کنار استفاده از تجارب پیشکسوتان به‌منظور افزایش سطح بهره‌وری اشاره کرد و افزود: بهره‌گیری و میدان دادن به جوانان خوش فکر و خلاق، افزون بر رشد و تعالی شرکت، سبب ایجاد انگیزه در جوانان و ماندن در صحنه آنها خواهد شد.

وی، انرژی، تعهد، تخصص و تعلق سازمانی کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در شرایط سخت آب و هوایی و مخاطره‌های بالای کار در این منطقه عملیاتی را به‌عنوان نقطه قابل اتکا و قوت قلب به‌منظور تحقق تولید تکلیفی گاز در شمال شرق کشور دانست.

براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در نشست با یحیی فیضی، مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد از دو مجموعه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق و پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد بابت همکاری صمیمانه و ارتباط تنگاتنگ کاری در تأمین سوخت زمستانی قدردانی و تشکر کرد.

کد خبر 456673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =