پالایشگاه آبادان با شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

پالایشگاه نفت آبادان در حاشیه بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی ۶ تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، تفاهم‌نامه همکاری یادشده به‌منظور بهره‌مندی از توانایی فنی شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولید توربین‌های کاندنسر ۲ مگاواتی با حضور علی زیار، قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حکیم قیم، مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان و جعفر رحمانیان، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان نصر نیروی ایران بین  شرکت‌های پالایش نفت آبادان و  نصر نیروی ایران امضا شد.

حکیم قیم، مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان در آیین امضای این تفاهم‌نامه گفت: ۱۳ سال پیش ساخت نخستین توربین بخار کوچک را با شرکت نصر نیروی ایران در پالایشگاه آبادان آغاز کردیم و به لطف خدا دانش فنی تولید توربین‌های ۲ مگاواتی را بومی‌سازی کردیم و خوشبختانه امروز ده‌ها دستگاه از این توربین با کیفیت خوب در حال سرویس‌دهی به صنعت نفت کشور هستند.

وی افزود: پنج تفاهم‌نامه امروز به‌منظور بهره‌مندی از توانایی فنی این شرکت داخلی در زمینه طراحی و ساخت و رفع نیازهای کشور به توربین‌های کاندنسرتایپ ۲ مگاواتی امضا شد.

مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان رقم این تفاهم‌نامه همکاری را نزدیک به یک میلیون یورو اعلام کرد.

کد خبر 456767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =