حمایت‌های همه‌جانبه از دانش‌بنیان‌های فعال در حوزه نفت انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان پس از امضای تفاهم‌نامه در حوزه دانش‌بنیان با پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت گفت: با امضای این تفاهم‌نامه درصدد هستیم از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت همه‌جانبه انجام دهیم.

به گزارش شانا، تفاهم‌نامه همکاری پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و شرکت نفت و گاز اروندان دیروز (شنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و با حضور محمداسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و عبدالله عذاری، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان امضا شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان پس از امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به اینکه همواره شرکت‌های دانش‌بنیان از نبود حمایت شرکت‌های بزرگ صنعتی گله‌مند هستند، گفت: با انعقاد این تفاهم‌نامه درصدد هستیم از این شرکت‌ها حمایت همه‌جانبه به عمل آوریم.

رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت نیز با اشاره به اینکه سال دانش‌بنیان، سال شکوفایی اکوسیستم نوآورانه کشور است، اظهار کرد: پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت به‌عنوان متولی اصلی حوزه‌های نوآورانه و فناورانه در این صنعت عزم خود را برای ورود فناوری‌های بومی و نوآورانه به بدنه صنعت نفت و خودکفایی در این حوزه جزم می‌کند.

کد خبر 456945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =