۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
  • کد خبر: 456950
شرکت‌های ملی حفاری و تایکو قرارداد همکاری امضا کردند

در سومین روز بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شرکت ملی حفاری ایران و شرکت دانش‌بنیان مهندسی نوآوران تکساز صنعت (تایکو) قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران رامتین طهماسبی‌پور، مدیر تدارکات و امور کالا روز یکشنبه (۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) در آیین امضا و مبادله این قرارداد توضیح داد: این سند همکاری درباره ساخت قطعات اساسی دستگاه گرداننده فوقانی دکل (تاپ درایو) است.

وی افزود: در اجرای این قرارداد که به امضای حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل ملی حفاری و عباسعلی گرجی مدیرعامل تایکو رسید این شرکت در مدت یک سال مبادرت به ساخت  پنج عدد تجهیز مربوط به تاپ درایو می‌کند.

مدیر تدارکات و امور کالا شرکت ملی حفاری اظهار کرد: شرکت دانش‌بنیان مهندسی نوآوران تکساز صنعت پیش از این به سفارش شرکت ملی حفاری ایران اقدام به ساخت اولین تاپ درایو ملی با نام NTS-500 AC کرد که روی دکل‌ها نصب شد و بالاترین راندمان کاری را نسبت به انواع خارجی  کسب کرد.

طهماسبی‌پور گفت: پیرو رونمایی از نخستین شافت بومی و بهینه‌سازی‌شده تاپ درایو  وارکو از سوی شرکت تایکو، دکتر گلپایگانی مدیرعامل به‌منظور حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی دستور خرید سالانه ۵ تجهیز را که هریک با یک‌سوم قیمت خارجی ساخته می‌شود صادر و قرارداد آن در حاشیه سومین روز نمایشگاه نفت تهران مبادله  شد.

کد خبر 456950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =