نمایشگاه نفت امسال ویترین توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها بود

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه نفت امسال بسیار دلگرم کننده بود، گفت: نمایشگاه نفت امسال ویترین توانمندی‌ شرکت‌های دانش‌بنیان بود.

مصطفی نخعی امروز (دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه بازدید از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: خوشبختانه ما روندی مثبت و رو به جلو را به‌طور کلی در نمایشگاه‌های‌ بین‌المللی نفت مشاهده می‌کنیم، امسال نیز این رویداد نسبت به سال‌های گذشته رشد و تحولی بسیار خوب داشت که به‌طور کامل قابل مشاهده است.

وی افزود: به‌طور طبیعی برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند کمک‌کننده به صنعت نفت کشور باشد. ما کشوری هستیم که در مجموع منابع بزرگی از ذخایر هیدروکربوری دنیا را در اختیار داریم و جایگاه فعلی ما باید در این صنعت ارتقا یابد. در حوزه نفت باید به جایگاه مناسب‌تری برسیم، زیرا کشور ما ظرفیت‌های بسیاری در این حوزه دارد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه در صنعت نفت و گاز در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، تصریح کرد: باید از این صنعت حمایت بیشتری شود، امروز در این نمایشگاه طرح‌های ابتکاری بسیار خوبی را مشاهده کردم، به‌ویژه در بخش‌های دانش‌بنیان که شعار سال نیز حمایت از این شرکت‌هاست.

نخعی اظهار کرد: امروز مشاهده کردم که شرکت‌های دانش‌بنیان بسیاری در این نمایشگاه حاضر شده‌ و تولیدات خود را به نمایش گذاشته‌اند که این مهم بسیار خوشحال‌کننده است، امیدواریم مسئولان در بخش‌های مختلف انرژی کشور به این شرکت‌های دانش‌بنیان بیشتر توجه کنند.

وی گفت: ما متخصصان بسیار خوبی در حوزه نفت و گاز داریم. باید از آنها حمایت شود تا بتوانیم این ظرفیت بزرگ و نعمت خدادادی را بیش از گذشته توسعه دهیم.

کد خبر 457083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =