تأکید معاون وزیر نفت بر تداوم امدادرسانی در حادثه «متروپل»

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هدف بررسی و نحوه پشتیبانی از روند امدادرسانی، از محل وقوع حادثه متروپل آبادان بازدید و بر شتاب‌بخشی، تداوم امدادرسانی و همکاری شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ماهشهر با ستاد بحران تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز جمعه (۶ خردادماه) برای بررسی میدانی حادثه متروپل به آبادان سفر کرد و ضمن ابراز تأسف و همدردی، درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه فروریختن مجتمع تجاری اداری متروپل آبادان را به هم‌میهنان عزیز به‌ویژه مردم غیور و شهیدپرور آبادان تسلیت گفت.

وی در این بازدید با تأکید بر شتاب‌بخشی و تداوم امدادرسانی و همکاری با ستاد بحران از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خواست در قالب شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه، کمک‌های لازم و مورد نیاز را به این منطقه اعزام کند.

تأکید معاون وزیر نفت بر تداوم امدادرسانی در حادثه «متروپل»

بر اساس این گزارش، وی پس از بازدید در نشستی با حکیم قیم، مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان، در جریان اقدام‌های تدارکاتی، پشتیبانی و اجرایی از سوی شرکت‌های پتروشیمی و پشتیبانی‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از زمان وقوع این حادثه قرار گرفت.

معاون وزیر نفت، سپس با حضور در ستاد بحران، با سردار احمد وحیدی، وزیر کشور، امیرمحمدحسن نامی، ریاست سازمان مدیریت بحران و نیز سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلای نیروی زمینی سپاه به گفت‌وگو نشست.

گفتنی است در نخستین ساعت‌های وقوع حادثه ساختمان متروپل، با دستور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، نیروهای واکنش سریع و امدادی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به محل حادثه متروپل آبادان اعزام شدند.

تأکید معاون وزیر نفت بر تداوم امدادرسانی در حادثه «متروپل»

کد خبر 457469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =