مسائل و مشکلات پایانه نفتی شمال بررسی شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌منظور بررسی آخرین وضع اقدام‌های انجام‌شده و مسائل و مشکلات پایانه نفتی شمال از منطقه عملیاتی شمال بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز دوشنبه ( نهم خردادماه) پس از بررسی آخرین وضع اقدام‌های انجام‌شده، مسائل و مشکلات پایانه نفتی شمال گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان یک سازمان مأموریت‌گرا با وجود چالش‌ها و تنگناهای گسترده که بخشی متأثر از تحولات داخلی و تحولات بین‌المللی صنعت نفت و حوزه‌های فعالیت شرکت بوده، توانسته است مأموریت اصلی و وظایف محوله در حوزه‌های ذخیره‌سازی، صادرات نفت‌ خام و میعانات گازی کشور را به نحو ایمن و با رعایت الزام‌ها و استانداردهای کیفیت، سلامت، ایمنی و محیط زیست به انجام برساند.

وی با بیان اینکه پایانه نفتی نکا یکی از مدرن‌ترین پایانه‌های نفتی دریای خزر است که مجهزترین وسایل اندازه‌گیری و امکانات استاندارد دراین پایانه به‌کار گرفته شده است، تصریح کرد: بدون شک ایران امن‌ترین و اقتصادی‌ترین مسیر حمل نفت خام به شمار می‌رود و پایانه شمال با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن و پیشرفته خود می‌تواند کمک بزرگی به این چرخه کند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر اهمیت پایانه نفتی شمال به‌عنوان پایانه پشتیبان در فرآیند ذخیره‌سازی، صادرات نفت خام کشور و کمک در تکمیل زنجیره ارزش نفت و گاز کشور تأکید کرد و گفت: زیرساخت‎های اصلی این پایانه شامل پهلوگاه‎ها، بازوهای بارگیری، خطوط لوله جریانی، مخازن ذخیره‌سازی و سامانه‌های اندازه‌گیری است که به روز بودن، چابکی و آمادگی پایانه در انجام مأموریت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

اسدروز از تلاش کارکنان این پایانه در حفظ و نگهداری تأسیسات قدردانی و اظهار کرد: توسعه و تعالی صنعت نفت در گرو تلاش خستگی‌ناپذیر و اراده مصمم شما تلاشگران است که از هیچ کوششی در جهت رفع تنگناها، مشکلات و نیازهای منطقه دریغ نمی‌ورزید.

گفتنی است، در این بازدید که با حضور مدیران، رؤسا و سرپرستان برگزار شد، علی معلمی، رئیس پایانه نفتی شمال گزارشی از آخرین وضع فعالیت‌های در دست اقدام، نیازها و مشکلات پایانه شمال ارائه داد.

کد خبر 457716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =