مأموریت ویژه «ان‌پی‌سی اینترنشنال» برای تأمین مالی و جذب سرمایه‌ خارجی

مدیرعامل شرکت ان‌پی‌سی اینترنشنال با اشاره به مأموریت محول‌شده به این شرکت در حوزه تأمین مالی، فاینانس و جذب سرمایه‌های خارجی برای گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: امیدوارم بتوانیم ان‌پی‌سی اینترنشنال را به بازوی مطئمنی برای تأمین مالی پروژه‌های هلدینگ خلیج فارس تبدیل کنیم.

به گزارش شانا به نقل از گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، آیین تکریم سیدمهدی قاسمی‌ زاویه سادات، مدیرعامل پیشین و معارفه حامد تجلی‌زاده، مدیرعامل جدید شرکت ان‌پی‌سی اینترنشنال برگزار شد.

تجلی‌زاده در این آیین با اشاره به مأموریت محول‌شده به ان‌پی‌سی اینترنشنال در حوزه تأمین مالی، فاینانس و جذب سرمایه‌های خارجی برای گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، اظهار کرد: همه تلاش خود را برای تسهیل فاینانس و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی انجام خواهیم داد و امیدوارم بتوانیم ان‌پی‌سی اینترنشنال را به بازوی مطئمنی برای تأمین مالی پروژه‌های گروه تبدیل کنیم.

حسن نشان‌زاده‌مقدم، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز در این آیین این تغییرات را نمادی از چرخشی مدیریتی و نخبگانی خواند و گفت: در این مدت آقای قاسمی زاویه با اخلاص و تلاش، برای حل مشکلات بزرگ این شرکت تلاش کرده که این زحمات قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: تجلی‌زاده که از جوانان نخبه، صاحب آتیه و دارای تجارب مرتبط با فعالیت شرکت ان‌پی‌سی اینترنشنال است در فرآیندی بیش از دو ماهه برای این سمت شناسایی و بررسی شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس افزود: با ا فرآیند طی شده و تحصیلات و شناختی که از آقای تجلی‌زاده حاصل شد و با توجه به پروژه‌های متعددی که گروه در دست دارد، جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و فاینانس مهم است و امیدواریم در این مسیر ان‌پی‌سی اینترنشنال نقشی پررنگ داشته باشد.

قاسمی زاویه سادات نیز در این آیین اظهار کرد: شرکت ان‌پی‌سی اینترنشنال می‌توانست به بازوی خوبی برای تأمین مالی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تبدیل شود که امیدواریم با تغییر نگاه‌ها این شرکت به جایگاه واقعی خود برگردد.

کد خبر 457837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =