قرارگاه جهادی در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی تشکیل می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در دیدار با امام جمعه امیدیه با اشاره به فعالیت‌های این شرکت در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده و تشکیل قرارگاه جهادی بنا داریم با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در رفع  نیازمندی‌ها ایفای نقش کنیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، علیرضا دانشی در این دیدار که پس از بازدید از تأسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری انجام شد، گفت: با توجه به آغاز کار دولت سیزدهم و رویکردهای آن در جهت رفع مشکلات و تنگناها، ان‌شاءالله شاهد تحول در وضعیت کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه امیدوار هستیم با رویکردهای جدید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران شاهد نقش و سهم بیشتری در بازار انرژی باشیم، ادامه داد: شرکت نفت و گاز آغاجاری اقدام‌های خوبی در حوزه جمع‌آوری گازهای مشعل در حال انجام دارد و امیدوار هستیم با انجام پروژه‌های تحقیقی و پژوهشی، همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود شاهد رونق در این منطقه باشیم.

بر پایه این گزارش، محمدجواد حسینی‌منش، امام جمعه شهرستان امیدیه در این دیدار اظهار کرد: استان خوزستان مشکلات زیادی دارد که بخشی از آن ایرادهای مدیریتی است و امیدواریم با فضای جدید و تحولی که در کشور به‌وجود آمده شاهد ایجاد تغییرات در جامعه باشیم.

وی با تأکید بر توجه به مناطق پیرامونی تأسیسات، از انتصاب مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری قدردانی و ابراز امیدواری کرد این انتصاب آغازگر حرکتی خوب و رو به جلو باشد.

کد خبر 457838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =