یکصدوچهل‌وچهارمین جایگاه عرضه سوخت منطقه خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: با افتتاح یکصدوچهل‌وچهارمین جایگاه عرضه سوخت در این منطقه شرایط اشتغال برای بیش از ۲۰ نفر فراهم شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، علی‌اصغر اصغری در آیین بهره‌برداری از این جایگاه افزود: جایگاه اختصاصی ۱۸۰ در شهر مشهد مقدس با مساحت ۱۹۲۰ مترمربع، یک مخزن ذخیره‌سازی بنزین سوپر و دو مخزن بنزین یورو موجب رفاه بیشتر همشهریان و مجاوران مشهدالرضا (ع) خواهد شد.

وی تأکید کرد: در این جایگاه که با ۹ تلمبه دونازله و چهار تلمبه چهارنازله و در مجموع با ۳۴ نازل بنزین معمولی و سوپر به بهره‌برداری رسید، هر سه مرحله طرح کهاب اجرا شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ضمن تشریح وضع خدمات‌رسانی منطقه از آمادگی کامل تمام نواحی برای سوخت‌رسانی به مسافران و زائران در ایام زیارتی امام هشتم (ع) خبر داد و افزود: این جایگاه یکصدوچهل‌وچهارمین جایگاه در منطقه خراسان رضوی است که در دهه کرامت و در ایام ولادت حضرت رضا (ع) با هدف خدمات‌دهی مطلوب به زائران و مجاوران این مکان مقدس به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش، جایگاه جدید عرضه سوخت منطقه خراسان رضوی دارای سه سکوی خودرویی و یک سکوی موتوری است که عملیات اجرایی آن از دو سال گذشته آغاز شده بود.

کد خبر 458087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =