اجرای اقدام‌های پایدار صنعت پالایش و پخش در دوره کرونا

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از اجرای اقدام‌های پایدار در خصوص پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در صنعت پالایش و پخش خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، جلیل سالاری در مراسم قدردانی از تلاش رؤسا و کارشناسان بهداشت در پیشگیری و مقابله با کرونا که صبح امروز، سه‌شنبه (۲۴ خرداد) در شرکت ملی پالایش و پخش برگزار شد، گفت: خوشبختانه اقدام‌های خوب و پایداری درباره پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در صنعت پالایش و پخش انجام شد.

سالاری ضمن تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این بحران از دست دادند با اشاره به مسئولیت سنگین واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) در دوران شیوع ویروس همه‌گیر کرونا افزود: واحد اچ‌اس‌ئی خوب درخشید، اما این اهتمام باید بیش از گذشته ادامه یابد.

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، اکنون شرکت پروژه‌محور است و طی اقدام‌هایی که انجام دادیم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی را در مسیر توسعه‌محور شدن قرار داده‌ایم.

سالاری با اشاره به امنیت غذایی و اهمیت مقوله بهداشت و درمان گفت: در مناطقی که دسترسی به امکانات بهداشتی وجود ندارد، ضرورت دارد در قالب امکانات اولیه مثل تعبیه شدن درمانگاه و... برای نیروهای رسمی و پیمانکاری زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

وی تأکید کرد: لازم است در حوزه دستورعمل‌ها نظارت لازم انجام و حضور میدانی توأم با آموزش نیز نهادینه شود.

کد خبر 458145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =