بومی‌سازی الگوی نشان تعالی متناسب با فعالیت‌های شرکت ملی گاز در واحد اچ‌اس‌ئی

رئیس اچ‌اس‌ئی شرکت ملی گاز ایران از بومی‌سازی الگوی نشان تعالی متناسب با فعالیت‌های شرکت ملی گاز در واحد اچ‌اس‌ئی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامرضا بهمن‌نیا با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین شرکت ملی گاز ایران و سازمان پدافند غیرعامل کشور، گفت: پیش از امضای این تفاهم‌نامه، طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط از سوی مدیران ذی‌ربط تعریف و پس از تصویب، به‌عنوان نقشه راه عملیاتی شرکت ملی گاز ایران برای پوشش الزام‌های پدافندی و تضمین تداوم تولید و حفظ زیرساخت‌ها تهیه و سپس امضا شد.

وی از ابلاغ سیاست‌ها و راهبردها و به اشتراک‌گذاری انتظارات ذی‌نفعان از شرکت‌های تابعه، ایجاد هماهنگی و اطلاع‌رسانی بیشتر به رؤسای اچ‌اس‌ئی شرکت‌های تابع همسو با اجرای پروژه‌ها و روزآمد کردن قوانین و دستورعمل‌ها خبر داد.

رئیس اچ‌اس‌ئی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه براساس گزارش و نتایج نهایی ارزیابان، نقاط قوت و قابل بهبود در حوزه‌های بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل به دقت شناسایی می‌شود، تصریح کرد: سپس بر اساس آنالیز شکاف (Gap Analyze) برنامه‌های بهبود تعریف و پیگیری خواهد شد.

بهمن‌نیا در پایان، آموزش را یکی از اقدام‌های مهم در حوزه اچ‌اس‌ئی دانست و بر حضور نیروی انسانی متخصص، آگاه و توانمند تأکید کرد و گفت: در این زمینه، برگزاری نشست‌های تخصصی اچ‌اس‌ئی در حوزه‌های گازرسانی، پالایش، انتقال و مهندسی و توسعه برای بومی‌سازی الگوی نشان تعالی متناسب با فعالیت‌های شرکت ملی گاز ایران، بخشی از اقدام‌های این امور بوده است.

کد خبر 458243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =