تولید ایمن و پایدار پیش‌درآمد فعالیت در صنایع وابسته به نفت است

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: تولید ایمن و پایدار پیش‌درآمد فعالیت بنگاه‌های اقتصاد نفتی همانند مناطق نفت‌خیز جنوب و پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده در نشست مشترک با مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی و بزرگ‌ترین شرکت تولیدی کشور است که صیانت از تولیدات آن وظیفه‌ای همگانی است.

وی با تأکید بر افزایش تعامل و هماهنگی در اجرای پروژه‌های جمع‌آوری گازهای مشعل تصریح کرد: تولید ایمن و پایدار پیش‌درآمد فعالیت بنگاه‌های اقتصاد نفتی همانند مناطق نفت‌خیز جنوب و پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس است.

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری به نقش زنجیره تولید در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: در صنعت نفت و گاز همه ما یک زنجیره در جهت رشد اقتصادی کشور هستیم که در این زنجیره همه ذی‌نفعان باید منتفع شوند.

وی در این نشست همچنین بر ایجاد تعامل و انتقال تجارب مرتبط با فعالیت‌های عملیاتی تأکید کرد.

محمود امین‌نژاد، مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس هم در این نشست با تشریح اقدام‌های پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس گفت: این پالایشگاه ۲۷ پروژه جمع‌آوری گازهای مشعل در چهار استان را در دستور کار  دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های این پالایشگاه بیان کرد: این مجموعه به‌عنوان سرمایه‌گذار و مجری پروژه‌های دریافت و جمع‌آوری گازهای مشعل عزم جدی دارد تا پایان امسال، پروژه‌های بازگردانی گاز مایع «۱۰۰۰» و گاز مایع ۹۰۰ و پیش‌تراکم گاز مایع ۱۰۰۰ را به سرانجام برساند.

کد خبر 458246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =