شرکت گاز اصفهان و کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهم‌نامه امضا کردند

شرکت گاز استان اصفهان و کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف ارتقای فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، ابوالقاسم عسکری، سرپرست شرکت گاز استان اصفهان در این باره گفت:‌ این تفاهم‌نامه به‌منظور توسعه همکاری‌های مشترک و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و افزایش همکاری‌ها در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی، با هدف اتخاذ تدابیر و انجام اقدام‌های موثر و کارآمد برای ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی و ارائه خدمات مطلوب به مددجویان کمیته امداد، امضا شد.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در این تفاهم‌نامه متعهد به اجرای فرآیند بهینه‌سازی موتورخانه‌ها براساس نیازسنجی اعلام شده از سوی شرکت گاز، نگهداری مناسب از سیستم‌های موتورخانه‌ها و تلاش مستمر همسو با کاهش مصرف گاز طبیعی حداقل ۱۰ درصد نسبت به پارسال و ترویج فرهنگ مصرف بهینه گاز طبیعی در دانشگاه و خانواده‌های کارکنان کمیته امداد است.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان ارزیابی اولیه موتورخانه‌های کمیته امداد توسط ناظران شرکت گاز به‌منظور مشخص‌شدن نواقص و اشکالات سیستم‌های یادشده، پیگیری امضای قرارداد بین پیمانکاران مورد تایید هر دو سازمان، اجرای فرآیند بهینه‌سازی موتورخانه‌ها براساس نیازسنجی اعلام‌شده (به صورت مشارکتی) و ایجاد زمینه لازم برای حضور نماینده انرژی کمیته امداد در دوره‌های آموزشی با محوریت بهینه‌سازی مصرف گاز طبیعی را از جمله تعهدهای شرکت گاز استان اصفهان در این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

عسکری بیان کرد: کمیته امداد استان اصفهان ۲۶ موتورخانه با حداقل ۵۶ مشعل مصرف گاز طبیعی دارد که برای تنظیم مشعل هیترها، جلوگیری از سوخت ناقص و بهینه‌سازی و عایق‌کاری، همکاری لازم می‌شود.

براساس این گزارش، این تفاهم‌نامه پس از تاریخ امضا به‌مدت سه سال معتبر است و اجرایی می‌شود.

کد خبر 458397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =