شرکت پایانه‌های نفتی؛ پشتیبان تولید پایدار نفت و گاز کشور

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی گفت: این شرکت بـا هدف پشـتیبانی و کمک بـه تـداوم پایـدار تولیـد نفـت و گاز کشـور همواره تلاش کرده مأموریت خود را با رعایت الزام‌ها و استانداردهای کیفیت، سلامت و ایمنی انجام دهد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز دوشنبه (۳۰ خردادماه) در بازدید حسین شیوا، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران و عبدالحسین بیات، رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی کارکنان نفت اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران شرکتی است عملیاتی، تخصصی و حرفه‌ای که همه امور دریافت، ذخیره‌سازی، عملیات صادرات و واردات نفت‌خام، مواد نفتی و میعانات گازی، خدمات دریایی و ارائه خدمات اندازه‌ گیری و آزمایشگاهی را به‌عهده دارد.

وی تصریح کرد: این شرکت بـا هدف پشـتیبانی و کمک بـه تـداوم پایـدار تولیـد نفـت و گاز کشـور همواره تلاش کرده مأموریت خود را در چهـار منطقـه عملیاتـی خارک، شمال، پـارس جنوبـی و ماهشـهر از طریـق فرآیندهـا و براساس سیاست‌های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران با رعایت الزام‌های و استانداردهای کیفیت، سلامت و ایمنی انجام دهد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی همچنین در جریان این بازدید گزارشی از مأموریت، فعالیت‌های عملیاتی انجام‌شده در شرایط تحریم، تعمیر و نوسازی تأسیسات با استفاده از توان داخل و تولید داخل تجهیزات ارائه داد.

حسین شیوا، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در این بازدید با مهم دانستن جایگاه پایانه نفتی خارک گفت: جمهوری اسلامی و ایران مدیون این منطقه است، زیرا همه نفت خامی که در این سال‌های طولانی اکتشاف و تولید شده از این منطقه راهبردی و شاهراه حیاتی کشور صادر شده است.

عبدالحسین بیات، رئیس هیئت رئیسه صندوق بازنشستگی کارکنان نفت هم در این بازدید اظهار کرد: توضیحاتی که مدیران شرکت پایانه‌های نفتی ارائه دادند نشان‌دهنده تسلط همکاران بر تمام ابعاد کاریشان است و امید به آینده کشور و تفسیر دستاورد ارزشمند انقلاب یعنی «ما می‌توانیم» را تحقق بخشیده است که جای بسی قدردانی دارد.

در این بازدید رؤسای پایانه نفتی خارک با اشاره به اهمیت جایگاه پایانه نفتی خارک در شاخص‌های مهم کاری از جمله ایمنی، دقت، چابکی و سرعت عمل در انجام فرآیندهای عملیاتی، گزارشی از اقدام‌ها و فعالیت‌های عملیاتی و ساخت داخل تجهیزات در این پایانه را بیان کردند.

کد خبر 458433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =