بازدید دادستان و مدیرعامل شرکت گاز همدان از یک شرکت دانش‌بنیان

دادستان همدان و مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از شرکت دانش‌بنیان کنترل گاز اکباتان بازدید کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز استان همدان، حسن خانجانی دادستان همدان و صادق محبی‌نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان به‌منظور آشنایی با روند تولیدات، فعالیت‌ها و محصولات از شرکت کنترل گاز اکباتان بازدید کردند.

محمدرضا جعفری، مدیرعامل شرکت کنترل گاز اکباتان ضمن معرفی شرکت و توانمندی‌های آن توضیحات کاملی را درباره اقدام‌های انجام‌شده، فرصت‌ها و موانع و مشکلات پیش‌روی این مجموعه صنعتی ارائه کرد.

شایان ذکر است که شرکت دانش‌بنیان کنترل گاز اکباتان که هم‌اکنون به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی، تنظیم و اندازه‌گیری گاز شهری در ایران مطرح است، برای تحقق اهداف و برنامه‌های کلان ملی در ایجاد و توسعه شبکه گازرسانی سراسری، با هدف خودکفایی و قطع وابستگی کشور در زمینه تجهیزات مورد نیاز شرکت ملی گاز ایران، شرکت‌های گاز استانی و مشترکان گاز طبیعی، شرکت‌های خودروساز و شرکت‌های آب، از سال ۱۳۶۲ با طراحی و ساخت رگولاتور گاز شهری پا به عرصه تولید تجهیزات صنایع نفت، گاز و آب گذاشت.

این شرکت دانش‌بنیان با تکیه بر تجربه‌ها، نیروهای متخصص و امکانات خود دستاوردهای ارزشمندی در بومی‌سازی، نوآوری، توسعه و بهبود مستمر تجهیزات و قطعات صنعت نفت و گاز برای پاسخگویی به انتظارها و نیازهای داخلی و خروج ارز از کشور داشته است.

در پایان این بازدید، دادستان همدان و مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ضمن قدردانی و تشکر از فعالیت‌ها و اقدام‌های انجام‌شده به لزوم اجرای قوانین حمایتی از تولید و تولیدکنندگان تأکید و برای مدیران و کارکنان آرزوی توفیق بیشتر و حمایت خود را از تولیدکنندگان داخلی اعلام کردند.

کد خبر 458503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =