قدردانی رئیس صندوق بازنشستگی نفت از دریانوردان شرکت ملی نفتکش

رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در بازدید از شناورهای شرکت ملی نفتکش در منطقه خارک از تلاش‌ها و مجاهدت‌های دریانوردان ناوگان این شرکت قدردانی کردند.

به گزارش شانا،  عبدالحسین بیات در این بازدید که به مناسبت چهارم تیرماه، روز جهانی دریانورد انجام شد گفت: خدا را شاکرم که موقعیتی پیش آمد تا بتوانیم از نزدیک حال و هوای محیط و شرایط کار شما دریانوردان را احساس و درک کنیم.

وی با تبریک روز جهانی دریانورد افزود: فرصت را مغتم شمرده به مناسبت این روز از تلاش و زحمات همه دریانوردان ایران به‌خصوص دریانوردان شرکت ملی نفتکش به‌عنوان افتخار کشور قدردانی می‌کنم و ان‌شاءالله جامعه هم بتواند در این روز قدردان و سپاسگزار تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و مساعی ارزشمند و اثربخش شما باشد.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق نفت در بیان اهمیت نقش و فعالیت فعالان و دست‌اندرکاران حوزه نفت کشور به سخنان مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: زمانی که مقام معظم رهبری در سال ۹۰ و در دل تحریم‌ها از منطقه عسلویه بازدید کردند فرمودند کار افرادی که در این حوزه و به تعبیر حقیر از میدان تا بازار فعالیت می‌کنند، جهادی است.   

در این بازدید، حسین شیوا، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شرکت در دوره مدیریت جدید، نقطه تمرکز مدیریتی خود را بر سه موضوع کلیدی حل چالش‌های منابع انسانی، توسعه و نوسازی ناوگان و توجه و تمرکز بر استفاده از توان داخل یاد کرده و دستاورد دو برابر شدن حمل نفت و فرآورده‌های نفتی در هفت ماه گذشته را از افتخارهای ملی شرکت ملی نفتکش دانست.

وی ضمن تبریک روز دریانورد به جامعه دریایی و همه دریانوردان شرکت ملی نفتکش، فعالیت و کار دریانوردان را مصداق واقعی جهاد در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی یاد کرد.  

شیوا با بیان اینکه در زمینه منابع انسانی و حل چالش‌های فراروی دریانوردان، طی چند ماه گذشته اقدام‌های مهمی انجام شده است، این حرکت را رو به جلو توصیف و اعلام کرد: اقدام‌های دیگری نیز برای بهبود وضع کارکنان و دریانوردان شرکت، اتخاذ خواهد شد.

کد خبر 458507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =