بولتن آماری سالانه اوپک به‌زودی منتشر می‌شود

دبیرخانه اوپک بولتن آماری سالانه خود را برای سال ۲۰۲۱ میلادی در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ منتشر می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، این سازمان نسخه سال ۲۰۲۲ بولتن آماری سالانه خود (ASB) را روز سه‌شنبه (هفتم تیرماه) ساعت ۱۰ به وقت وین منتشر می‌کند.

محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک درباره این نشریه و نکات مهم آن سخنرانی می‌کند. این رویداد همچنین شامل یک سخنرانی و میزگرد با حضور تحلیلگران و کارشناسان اصلی دبیرخانه اوپک دخیل در تهیه این بولتن است.

بولتن سالانه اوپک از مهم‌ترین نشریات این سازمان است که برای نخستین بار در سال ۱۹۶۵ منتشر شد و همچنان طیف گسترده‌ای از آمار و ارقام مربوط به صنعت انرژی جهان، به‌ویژه نفت و گاز طبیعی، همچنین شاخص‌های اصلی اقتصادی را که یکی از منابع اطلاعاتی قابل‌اعتماد برای مسئولان، سیاست‌گذاران، کارشناسان صنعت، تحلیلگران، پژوهشگران، اعضای دانشگاه و سایر سهامداران به‌شمار می‌رود، ارائه می‌دهد. این نشریه همچنین داده‌های سالانه جامعی را درباره زنجیره تأمین نفت و گاز جهان، به‌ویژه درباره ۱۳ کشور عضو اوپک فراهم می‌کند.

بولتن آماری امسال به‌صورت نسخه تعاملی و پی‌دی‌اف در وب‌سایت اوپک همچنین از طریق برنامه‌ای هوشمند سازگار با سیستم‌های عامل‌ iOS و Android در دسترس خواهد بود. جزئیات بیشتر در این زمینه پس از ارائه بولتن ارائه می‌شود.

رسانه‌ها و تحلیلگرانی که پیش از کنفرانس مطبوعاتی برنامه‌ریزی‌شده به نسخه‌ای از بولتن آماری ۲۰۲۲ اوپک نیاز دارند، می‌توانند درخواست خود را برای دریافت نسخه رسمی از طریق آدرس ایمیل  webeditor@opec.org ارسال کنند. این نسخه‌ها ۴۸ ساعت پیش از ارائه رسمی بولتن (یعنی روز یکشنبه پنجم تیرماه ساعت ۱۰ به وقت وین) در دسترس خواهند بود.

کد خبر 458560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =