برگزاری ۴۹ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در شرکت ملی حفاری

اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران در سه ماه نخست امسال موفق به برگزاری ۴۹ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت دوره‌های آموزش تخصصی و عمومی برای ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از کارکنان شرکت در سطوح مختلف شغلی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، عبدالرحمان نساج، سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت، در توضیح بیشتر در این‌باره گفت: از سرجمع دوره‌ها، ۱۴ هزار و ۱۲۶ نفر ساعت فنی و تخصصی، ۹ هزار و ۸۶۰ نفر ساعت ایمنی و مابقی عمومی‌، رایانه، مدیریت و ... بوده است، افزود: این آموزش‌ها مشتمل بر ۱۳۵ دوره در قالب ۸۰ عنوان آموزشی برای کارکنان عملیاتی و ستادی تشکیل شد.

وی پیگیری و زمینه‌سازی آموزش‌های لازم برای کارکنان ایثارگر را که استخدام رسمی شده‌اند، یادآور شد و افزود: هم‌زمان با برگزاری دوره‌های آموزشی گفته‌شده برای کارکنان عملیاتی و ستادی شرکت، براساس توافق‌ها به کارکنان دیگر شرکت‌های متقاضی از جمله شرکت‌های کارفرمایی و بخش خصوصی نیز خدمات آموزشی ارائه شد.

سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی حفاری ‌با بیان اینکه خدمات آموزشی این بخش منطبق با مرکز آموزش شرکت ملی نفت ایران و استانداردهای جهانی ارائه می‌شود، اظهار کرد: از شمار دوره‌های تخصصی می‌توان به دوره کنترل فوران چاه‌ها (IWCF) و ایمنی سه‌گانه اشاره کرد که به‌منظور تعهدهای آموزشی مندرج در قراردادهای پروژه‌ای با این شرکت‌ها برگزار می‌شود.

نساج درباره تشکیل دوره‌های آموزشی در چارچوب الزام‌های صلاحیت حرفه‌ای گفت: مهم‌ترین دوره در این ارتباط کنترل فوران چاه در سطح ۲ ،۳ و ۴ است که برای کارکنان مستقر روی دستگاه‌های حفاری به‌طور مستمر برگزار می‌شود و کارکنان ملزم به گذراندن این دوره هستند.

کد خبر 458563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =