حضور نفت و گاز زاگرس جنوبی در نمایشگاه تولید ایرانی دانش‌بنیان

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، با هدف شناسایی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان استان فارس، در نخستین نمایشگاه تولید ایرانی دانش‌بنیان در شیراز شرکت کرد.

به گزارش شانا، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به نمایندگی از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، با رویکرد ارائه نیازمندی‌ها در حوزه کالایی، فنی و عملیاتی، معرفی تجهیزات ساخت این شرکت و شناسایی و رصد ظرفیت‌های دانش‌بنیان در استان فارس به‌منظور کمک به بخش تولید نفت و گاز زاگرس جنوبی و شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز شرق و غرب، از دیگر شرکت‌های نفت مرکزی در  نمایشگاه «تولید ایرانی دانش‌بنیان» حضور یافت.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه تولید ایرانی دانش‌بنیان به همت استانداری فارس و با محور شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از ۳۱ خرداد تا سوم تیرماه در محل نمایشگاه‌های دائمی شیراز دایر بود.

در همین حال، سید ابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با هدف شناسایی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان استان فارس و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سازندگان توانمند داخلی از نخستین نمایشگاه تولید ایرانی دانش‌بنیان در شیراز بازدید کرد.

کد خبر 458576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =