رشد ۵۱۸ درصدی تولید در پتروشیمی لردگان

مدیرعامل شرکت کود شیمیایی اوره لردگان از ثبت رکورد تازه و رشد ۵۱۸ درصدی تولید مجتمع در سه ماه نخست امسال خبر داد و گفت: این شرکت سال آینده سودآوری مطلوبی را برای سهامداران و ذی‌نفعان رقم خواهد زد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، محسن محمودی درباره موفقیت این شرکت در تولید کود اوره در سه ماه نخست سال ۱۴۰۱ گفت: امسال با توجه به شعار سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، همه تلاش و برنامه‌ریزی‌ها و اهداف پایه‌گذاری‌شده در این شرکت، عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب و تولید حداکثری است.

وی با اشاره به روند مناسب تولید در این مجتمع اظهار کرد: با تولید تجمعی ۲۹۳ هزار و ۴۶۲ تن اوره و آمونیاک در سه ماه بهار ۱۴۰۱ رشد ۵۱۸ درصدی تولید در این مجتمع نسبت به مدت مشابه پارسال محقق شده است.

مدیرعامل شرکت کود شیمیایی اوره لردگان ادامه داد: با تولید ۶۱ هزار و ۶۱۵ تن کود اوره در خردادماه، رشد ۸۷۴ درصدی این محصول در بهار امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در این شرکت ثبت شده که افتخار دیگری است که در پتروشیمی لردگان رقم خورده است.

محمودی با بیان اینکه شرایط تولید مساعد و اتفاق‌های خوبی در حال رقم خوردن است، افزود: سال آینده با پرداخت بدهی‌های شرکت، پتروشیمی لردگان سودآوری خوبی را برای سهامداران و ذی‌نفعان رقم خواهد زد.

وی ثبت این نتیجه درخشان را حاصل تلاش و همدلی همه جهادگران پتروشیمی لردگان دانست و گفت: دست همه کارگران و تلاشگرانی را که بی‌وقفه از جان و دل مایه می‌گذارند تا تولید در «شلرد» رو به‌ جلو حرکت کرده و چرخی از چرخ‌های اقتصاد کشور به گردش درآید به گرمی می‌فشارم و از یکایک آنها سپاسگزارم.

شرکت کود شیمیایی اوره لردگان از شرکت‌های زیرمجموعه پترول است که ظرفیت تولید سالانه ۱۰۷۳ هزار تن اوره و ۶۷۷ هزار تن آمونیاک را دارد و یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان محصولات جامد در هلدینگ خلیج‌فارس است.

پتروشیمی لردگان هر ماهه سهمیه اوره جهاد کشاورزی را مطابق تعهدات اعلام‌شده اداره جهاد کشاورزی برای ارتقا و کمک به  بهبود سیستم کشاورزی ارسال می‌کند.

کد خبر 458578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =