۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
  • کد خبر: 458809
همیاری شرکت گاز ایلام به پایداری انرژی برق

سرپرست شرکت گاز استان ایلام اعلام کرد که این مجموعه با نصب مولد اضطراری در شرایط ویژه و فصل گرم سال سبب تأمین رفاه عمومی شهروندان و پایداری انرژی شبکه برق شهری شد.

به گزارش شانا، محمود کشاورز با بیان اینکه بازرسان شرکت توزیع برق استان در بازدیدی سرزده از این مجموعه قدردانی کردند، گفت: استفاده از ژنراتور اضطراری مولد برای تاُمین برق مصرفی، جلوگیری از خاموشی برق مصرفی شهری، داشتن فرهنگ بالای کارکنان شرکت در رعایت الگوی مصرف و... از مهم‌ترین عوامل کاهش مصرف برق بوده است.

وی افزود: این شرکت از طریق راه‌اندازی دیزل ژنراتور اضطراری و استفاده از سلول‌های خورشیدی، برق مازاد بر مصرف خود را به‌طور روزانه به شبکه شهری تزریق می‌کند.

سرپرست شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه دیزل ژنرانور برق اضطراری این مجموعه به‌منظور تأمین برق مورد نیاز شرکت در زمان اوج مصرف راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: با توجه به لزوم تجهیز شرکت گاز به دستگاه تأمین برق اضطراری و با امضای تفاهم‌نامه‌ای با شرکت توزیع برق استان، یک دستگاه دیزل ژنراتور با ظرفیت ۵۰۰ کیلوولت آمپر و فرکانس ۵۰ هرتز و ۱۴۰۰ RPM از ساعت ۹ تا ۱۳:۳۰ به‌صورت روزانه عملیاتی می‌شود.

کشاورز ادامه داد: دستگاه دیزل ژنراتور  قابلیت قطع و وصل دستی و اتوماتیک و کنتور دیجیتالی دوطرفه برای محاسبه توان برق مصرفی را دارد.

وی همچنین از به‌کارگیری و استفاده از سلول‌های خورشیدی با ظرفیت ۱۰ کیلوولت آمپر به‌منظور تولید برق مصرفی شرکت و تزریق مازاد آن به شبکه برق استانی  خبر داد و گفت: این مقدار تولید برق از سوی شرکت گاز استان سبب قدردانی اداره برق از این مجموعه و نصب بنر قدردانی و تشکر از کارکنان شرکت گاز شد.

کد خبر 458809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =