موتور الکتروپمپ انتقال نفت چشمه‌خوش بازسازی شد

موتور الکتریکی الکتروپمپ انتقال نفت چشمه‌خوش به ظرفیت ۵۵ هزار بشکه به‌منظور صیانت از تولید نفت و تداوم تولید، تعمیر و بازسازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، میرحسین کاظمی، معاون مدیرعامل در عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت این الکتروپمپ در انتقال نفت و به‌منظور جلوگیری از قطع جریان تولید نفت در منطقه عملیاتی چشمه‌خوش، عملیات تعمیر و بازسازی الکتروموتور آن در دستور کار قرار گرفت و با همکاری شرکت‌های داخلی با موفقیت کامل تعمیر و بهسازی شد.

وی با قدردانی از مهندسان شرکت در ستاد و منطقه عملیاتی چشمه‌خوش افزود: با توجه به اینکه الکتروپمپ انتقال نفت از مهم‌ترین و حساس‌ترین تأسیسات عملیاتی در سطح منطقه عملیاتی چشمه‌خوش به‌شمار می‌رود، با تلاش نیروهای واحدهای عملیات، بهره‌برداری، ابزار دقیق، خدمات، ترابری، ایمنی و آتش‌نشانی شرکت، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون ایجاد وقفه در تولید، تعمیر و راه‌اندازی شد.

معاون مدیرعامل در عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از ظرفیت (۵۵ هزار بشکه در روز) پمپاژ نفت منطقه عملیاتی چشمه‌خوش به‌وسیله این الکتروپمپ انجام می‌شود، تعمیر به‌موقع آن از سوی همکاران نگهداری و تعمیرات، نقش اساسی در تداوم تولید دارد.

کد خبر 458829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =