عقب‌ماندگی‌ها در برداشت از میدان‌های مشترک با تلاش‌های وزارت نفت جبران شد

رئیس‌جمهوری گفت: خوشبختانه امروز با ابتکار عمل و تلاش‌های همکاران وزارت نفت، عقب‌ماندگی‌ها در برداشت از میدان‌های مشترک جبران شده است.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی در نشست روز یکشنبه (۱۲ تیرماه) هیئت دولت به ضرورت افزایش تولید نفت و گاز طبیعی برای پاسخ به نیازهای صادراتی به‌ویژه در میدان‌های مشترک تاکید کرد و گفت: میدان‌های مشترک ذخایر ملی کشور است و دولت در صیانت از این ذخایر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. خوشبختانه امروز با ابتکار عمل و تلاش‌های همکاران وزارت نفت، عقب‌ماندگی‌ها در برداشت از میدان‌های مشترک جبران شده است.

وی به بهره‌برداری از ۲۰۹ طرح صنعتی و معدنی هم‌زمان با روز ملی صنعت و معدن اشاره کرد و افزود: تکمیل حلقه‌های زنجیره ارزش مواد معدنی یکی از برنامه‌های مهم تحولی دولت است. در این زمینه برنامه‌ریزی جدی کرده‌ایم و لازم است ابعاد این حرکت به کمک رسانه‌ها برای افکار عمومی تبیین شود.

رئیس‌جمهوری ارائه جزئیات طرح‌های افتتاح‌شده به مردم را امیدآفرین خواند و از مسئولان امر خواست جزییات این کار بزرگ اعم از تعداد واحدهای فعال شده، رقم سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی و نتایج آن را با مردم در میان بگذارند.

کد خبر 458968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =