مسائل و مشکلات ورزش صنعت نفت در جزیره خارک بررسی شد

مسائل و مشکلات ورزش صنعت نفت با حضور رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران در جزیره خارک بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، مسائل و مشکلات ورزش صنعت نفت روز سه‌شنبه ( ۱۴ تیرماه) با حضور هادی افشار، رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران، عباس غریبی، جانشین پایانه نفتی خارک و رؤسای اداره‌های پایانه نفتی خارک در این جزیره بررسی و بر حمایت از استعدادهای ورزشی، توسعه زیرساخت‌ها و نوسازی تجهیزات ورزشی تأکید شد.

عباس غریبی گفت: پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارک به متولی ورزش شرکت‌های نفتی علاوه بر ارائه خدمات ورزشی به کارکنان شرکت به محیط پیرامون هم در قالب مسئولیت‌های اجتماعی نگاه ویژه‌ای دارد و بسیاری از اهالی جزیره از امکانات ورزشی شرکت پایانه‌ها استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به وقفه‌ای دوساله‌ در ورزش جزیره خارک به‌دلیل کرونا افزود: در این دو سال که در بسیاری از فعالیت‌ها به‌دلیل کرونا وقفه‌ای ایجاد شد، فعالیت‌های ورزشی در جزیره نیز کمتر شد، اما با فروکش کردن بیماری شاهد رونق ورزش، مسابقات ورزش و نوسازی و تجهیز اماکن ورزشی در جزیره خواهیم بود.

جانشین پایانه نفتی خارک تصریح کرد: با روحیه ورزشی که مدیریت ارشد شرکت پایانه‌های نفتی ایران دارد شاهد اتفاق‌های خوبی در حوزه ورزش خواهیم بود.

غریبی اظهار کرد: در جزیره خارک بخشی از کارکنان به‌صورت اسکان و بخشی هم به‌صورت اقماری فعالیت می‌کنند و ما باید توجه و برنامه‌ریزی لازم در زمینه ورزش کارکنان و خانواده‌های آنها داشته باشیم.

وی، نوسازی و ایجاد اماکن ورزشی، تعویض و خریداری تجهیزات ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی، حمایت از کارکنان ورزشکار، استفاده کارکنان اقماری و خانواده‌های آنها از امکانات ورزشی در سایر مراکز استان‌ها، بهبود وضع حقوق و مزایای مربیان ورزشی را از اولویت‌هایی دانست که باید در دستور کار قرار گیرد.

جانشین پایانه نفتی خارک تأکید کرد: استعدادهای ورزشی خوبی در جزیره هست که نمونه آن وحید عرب‌زاده، ملی پوش هندبال ساحلی کشور است که باید از این ورزشکاران حمایت لازم انجام شود و از توانمندی و استعداد این نمونه ورزشکاران برای آموزش جوانان استفاده کنیم.

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست گفت: دغدغه‌ها و کمبودهای ورزشی در جزیره خارک شناسایی شده است و تلاش همه ما رفع کمبودهای ورزشی و نگاه ویژه به ورزشکاران و سلامت کارکنان است.

افشار، اصلاح ساختار ورزش، افزایش بودجه ورزشی، احیای مرکز مشاوره ورزشی و حرکات اصلاحی، حمایت از ورزشکاران و تیم‌ها در حوزه ورزش قهرمانی، روزآمد کردن دانش مربیان ورزشی، استفاده از کارکنان ساکن جزیره خارک که دارای مدرک مربیگری هستند، بهبود وضع حقوق و مزایای مربیان ورزش، استفاده همکاران ساکن در شهرهای تهران، اصفهان، اهواز، شیراز، بوشهر و نکا به همراه خانواده‌های آنها از امکانات ورزشی از جمله برنامه‌هایی دانست که همسو با حمایت از ورزش در صنعت نفت انجام خواهد شد.

مراد مرادی، رئیس امور ورزش پایانه نفتی خارک نیز اعلام کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران که با توجه به جایگاه و موقعیت ویژه و راهبردی خود، نام قلب اقتصاد ایران را یدک می‌کشد در مناطق عملیاتی خارک، عسلویه، نکا و ماهشهر فعالیت می‌کند و کارکنان این شرکت همواره با روحیه ‌ی وصف‌ناپذیر مشغول خدمت هستند.

افزود: با توجه به سبک کار و زندگی کارکنان، به‌ویژه نیروهای اقماری، تقویت روحیه سالم و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از دریچه ورزش و تربیت بدنی از مسائل بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت ورزش در مجموعه نفت همواره پیشرو بوده است و گواه این ادعا نیز افتخارآفرینی‌های پرشمار ورزشکاران و تیم‌های این مجموعه و به‌ویژه کارکنان و خانواده‌های کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران بوده است.

در این نشست از وحید عرب‌زاده، ورزشکار برتر شرکت پایانه‌های نفتی ایران و عضو تیم ملی هندبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران با اهدا هدایای تجلیل شد.

کد خبر 459117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =