قدردانی رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی از شرکت گاز

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس فعالیت‌های شرکت گاز استان را نمونه بارز جهاد و ایثار انقلابی دانست و دستاوردهای وزارت نفت و شرکت ملی گاز در حوزه گازرسانی را بی‌نظیر توصیف کرد.

به گزارش شانا، حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در دیدار با محمد صفایی‌دلویی، نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان که در محل شرکت گاز استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تازه‌ترین تقسیم‌بندی وزارت کشور، حوزه انتخابیه گناباد و بجستان ۸۵ روستای واجد شرایط با ۱۶۴۳۱ خانوار دارد که تاکنون گازرسانی به ۷۸ روستا با جمعیت ۱۵۵۹۵ خانوار و ضریب بهره‌مندی ۹۵ درصدی در این منطقه تکمیل شده است.

وی افزود: در بخش شهری نیز همه شهرهای گناباد و بجستان با ظرفیت صددرصد از گاز طبیعی استفاده می‌کنند، همچنین هفت جایگاه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در این دو شهرستان بدون محدودیت از خدمات شرکت گاز بهره می‌برند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با اشاره به بهره‌مندی صددرصدی بخش روستایی گناباد از گاز تصریح کرد: در شهرستان بجستان نیز ۸۵ درصد روستاهای واجد شرایط گازرسانی شدند و عملیات اجرایی گازرسانی در هفت روستای دیگر با جمعیت ۸۳۶ خانوار بر اساس مجوز صادرشده از سوی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران آغاز شده است که با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، ضریب بهره‌مندی روستاهای بجستان از گاز طبیعی به صددرصد می‌رسد.

محمد صفایی، نماینده بجستان و گناباد و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این نشست اقدام‌ها و فعالیت‌های شرکت گاز استان را نمونه بارز جهاد و ایثار انقلابی دانست و دستاوردهای وزارت نفت و شرکت ملی گاز در حوزه گازرسانی را بی‌نظیر توصیف کرد.

بر اساس این گزارش، در دهه فجر پارسال آیین بهره‌برداری هم‌زمان از طرح گازرسانی به ۱۰ روستا و ۱۲۳ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان گناباد با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال برگزار شد.

کد خبر 459364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =