تلاش کارکنان شرکت ملی حفاری ایران ستودنی است

استاندار اردبیل در بازدید از دستگاه حفاری ۵۴ فتح شرکت ملی حفاری ایران در موقعیت آورتاداغ در منطقه پارس‌آباد مغان، تلاش کارکنان این شرکت برای اعتلای صنعت نفت کشور را قابل‌ تقدیر دانست.

به ‌گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سید حامد عاملی که در رأس هیئتی از مسئولان استان از این دکل حفاری بازدید کرد، گفت: عملیات حفاری کاری بسیار حساس و نیازمندتجربه‌ و دانش‌فنی و تخصصی‌ ویژه‌ است که متخصصان شرکت ملی حفاری ایران از آن برخوردار هستند.

در این بازدید که یاسر عبداللهی عابد، معاون اقتصادی استانداری اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌، صاحب‌علی اصغری، فرماندار شهرستان بیله‌سوار و تعداد دیگری از مسئولان استان حضور داشتند با رعایت کامل نکات ایمنی قسمت‌های مختلف دستگاه مورد بازدید قرار گرفت که در هر قسمت از سوی متخصصان مربوط ‌توضیحاتی ارائه شد.

استاندار و هیئت همراه سپس در نشست با رئیس و کارکنان‌ عملیاتی دکل‌ ۵۴‌، هدف از این بازدید را آشنایی با کار حفاری چاه‌های نفت و گاز و قدردانی از تلاشگران صنعت نفت برشمرد.

در این نشست‌ علی شهنیان، رئیس دستگاه ۵۴ فتح با بیان اینکه دکل ‌در حال حفر یک‌ حلقه چاه برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران است، گفت: ‌این دکل با توان ۲ هزار اسب بخار قادر است تا عمق  ۶ هزار متری زمین حفاری کند.

وی با بیان اینکه کادری مجرب و با تجربه بالا روی این دکل کار می‌کنند، افزود: این سی و چهارمین حلقه چاهی است که با کاربست ‌دکل‌ ۵۴ که از سال ۱۳۷۰ به ناوگان شرکت پیوسته در حال حفاری است.

 رئیس دستگاه ۵۴ اظهار کرد: این‌ دستگاه از دکل‌های تحت سرپرستی مدیریت عملیات – ۲ خشکی شرکت است که تاکنون ثبت  افزون بر ۱۴۰‌ هزار متر حفاری را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 459492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =