تکمیل عملیات تعمیرات خط لوله سراسری گاز در ایلام

سرپرست شرکت گاز استان ایلام از تکمیل تعمیرات خط لوله سراسری گاز از سوی منطقه ۷ عملیات انتقال گاز در این استان خبر داد و گفت: این عملیات بدون قطعی گاز مشترکان انجام شد.

به گزارش شانا، محمود کشاورز تصریح کرد: با تشکیل کمیته بحران، کنترل و مدیریت مصرف گاز ذخیره در خطوط لوله، از طریق پایش آنلاین مصارف، آماده‌باش کامل کارکنان، خوشبختانه این تعمیرات بدون قطع گاز مشترکان خانگی انجام شد و اکنون جریان گاز همه واحدهای صنعتی و سی‌ان‌جی در حال اتصال است.

وی با بیان اینکه تلاش نیروهای امداد و بحران این شرکت و گروه تعمیرات منطقه ۷ عملیات انتقال گاز برای انجام این تعمیرات ستودنی بود، افزود: تعمیرات یادشده به‌منظور جلوگیری از قطع گاز مشترکان خانگی در شهرستان‌های ایلام و چوار، در کمتر از ۱۵ ساعت انجام شد که این مهم در سایه تلاش‌های همکاران محقق شده است.

سرپرست شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: آماده‌باش همه نیروهای ستادی، گروه‌های امداد، کمیته بحران و پشتیبانی اداره‌های گاز شهرستان‌های معین از جمله ایوان، چرداول و سیروان برای کنترل کردن تجهیزات، پایش آنلاین خطوط و شبکه گاز برای پایش و... از عوامل مهم برای انجام  تعمیرات خط لوله سراسری پیش از موعد پیش‌بینی‌شده بوده است.

کد خبر 459625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =