همسو با شعار سال از توانمندی‌ شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده خواهیم کرد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌های دانش‌بنیان درصدد هستیم همسو با شعار سال و فرمایشات رهبری، از توانمندی این شرکت‌ها استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار شانا، علی‌اکبر نژادعلی امروز (چهارشنبه، ۲۹ تیرماه) در آیین انعقاد پنج تفاهم‌نامه میان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جهت شناسایی و به‌کارگیری توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام کرده و باتوجه به شرایط موجود درصدد انتخاب این شرکت‌ها برآمده است.

وی به توانایی شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش‌هایی همانند جایگاه‌های سی‌ان‌جی، استفاده از تکنولوژی آنها در سامانه‌های سوخت، جایگاه‌های عرضه سوخت و ... اشاره کرد و افزود: امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه میان این شرکت‌ها و حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد بتوانیم همسو با فرمایشات رهبری و شعار سال از فرآیند این شرکت‌ها به بهترین نحو بهره‌برداری کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: در حوزه هوشمندسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی در سال‌های گذشته با ناکامی مواجه شدیم، اما با مطالعه ویژه‌ای که اخیرا انجام شد، شرکت دانش‌بنیانی در این زمینه اقدام خواهد کرد. این اقدام در ۲ جایگاه به‌صورت آزمایشی اجرا خواهد شد و در صورت موفقیت در تمامی جایگاه‌ها انجام می‌شود.

نژادعلی اظهار کرد: ارتقای کیفی در سامانه هوشمند سوخت نیز مورد توجه است که تست آزمایشگاهی انجام شده است.

وی گفت: از وظایف ذاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تأمین فرآورده از مبادی، ذخیره‌سازی در مخازن و توزیع به مشتریان عمده و جز است. از این رو باید عنوان کرد که فرآیند توزیع ۲۵۰ میلیون لیتر فرآورده اصلی در حوزه‌های مختلف بر اساس زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در حال انجام است.

کد خبر 459644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =