انتصاب ۲ مدیرکل در معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت

معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت در احکامی جداگانه «مدیرکل امور پژوهش وزارت نفت» و «مدیر کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت » را منصوب کرد.

به گزارش شانا، وحیدرضا زیدی‌فرد در حکم به محمد چهاردولی به‌عنوان مدیرکل امور پژوهش بر اهتمام بر ۱۰ موضوع از جمله تدوین سند تلفیقی برنامه راهبردی و نقشه راه توسعه فناوری‌های اولویت‌دار وزارت نفت به‌منظور ابلاغ و پیاده‌سازی آن، نظارت و ارزیابی مدیریت یکپارچه دانش در فعالیت‌های پژوهشی وزارت نفت، راه‌اندازی کامل سامانه جامع پژوهش، فناوری و تجاری‌سازی و ... تأکید کرد.

معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت همچنین در حکم به علی‌اصغر حق‌بین به‌عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت، هشت مأموریت از جمله سیاست‌گزاری و نظارت عالیه به‌منظور اجرای اقدام‌های مناسب با هدف کاهش آسیب‌پذیری، افزایش تاب‌آوری، تسهیل مدیریت بحران و تداوم فعالیت‌های ضروری در برابر تهدیدها و بحران‌ها، راهبری و نظارت در خصوص تشکیل ستاد/ کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در صنعت نفت، نظارت بر حسن اجرای الزامات دفاع سایبری در حوزه صنعت نفت و هماهنگی و همکاری با مراجع ذی‌ربط و ... را تعیین کرد.

وحید زیدی‌فرد در پایان این احکام برای مدیران کل جدید امور پژوهش و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، آرزوی توفیق و از خدمات مهدی احمدخان‌بیگی در دوره مسئولیتش به‌عنوان مدیرکل امور پژوهش وزارت نفت قدردانی کرد.

کد خبر 460013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =