سوخت‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان کرمان طبق روال عادی ادامه دارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: سوخت‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان کرمان طبق روال عادی ادامه دارد و خوشبختانه آسیبی به تأسیسات وارد نشده است.

سیدباقر نورالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: در حوزه سوخت‌رسانی به مجاری عرضه هیچ کمبودی وجود ندارد؛ تمامی جایگاه‌های منطقه فعال هستند و سوخت‌رسانی به مردم و خودروها در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه در اثر سیلاب‌های اخیر هیچ‌گونه آسیبی به تأسیسات وارد نشده و بارگیری فرآورده در انبارها نیز طبق روال عادی در حال انجام است، گفت: سوخت‌رسانی به منطقه کرمان و مناطق همجوار در شرایطی مطلوب در حال انجام است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان تصریح کرد: سیل بیشتر در نواحی شهر بابک و حوزه شهرستان رفسنجان اتفاق افتاده است، اما در تمامی مناطق، مدیریت بحران نشست‌های را پیش‌بینی کرده‌اند و نظارت بر سوخت‌رسانی در حال انجام است.

نورالدینی با بیان اینکه برای تأمین سوخت خودروهای سنگین راهداری نیز آماده هستیم و رؤسای نواحی از طریق ستاد مدیریت بحران نسبت به ارسال محموله‌های درخواستی اقدام می‌کنند، بیان کرد: خوشبختانه وضع در کل استان مطلوب بوده و همه مجاری عرضه فعال هستند.

کد خبر 460021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =