آمادگی کامل شرکت نفت و گاز گچساران برای مقابله با سیلاب

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از آمادگی کامل این شرکت برای امدادرسانی به هم‌استانی‌ها در صورت بروز سیلاب خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد کاهکش درباره آمادگی کامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برای مقابله با سیل گفت: در پی ورود سامانه بارشی به کشور، ستاد مدیریت بحران در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تشکیل شد و همه امکانات، نیروها و تجهیزات این شرکت در حالت آماده‌باش قرار گرفت.

وی افزود: هم‌اکنون همه ماشین آلات سبک و سنگین راه‌سازی، خودروهای سبک و سنگین و خودروهای امدادی به همراه نفرات در حال آماده باش هستند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران گفت: نیروهای این شرکت در کنار ستاد بحران شهرستان در حال فعالیت هستند و در ۲۴ ساعت گذشته هر منطقه‌ای که مشکلی پیش آمده است، نیروهای این شرکت به‌سرعت به محل مورد نظر اعزام شدند.

کاهکش بازگشایی پل شهید محلاتی که در پی تخریب پل عابر پیاده مسدود شده بود، بازگشایی جاده روستاهای پاکوه و ماهور باشت، بازگشایی جاده کمربندی دوگنبدان و بازگشایی معابر و مسیل‌های سیلاب را از مهم‌ترین اقدام‌های نیروهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز در شبانه‌روز گذشته بیان کرد.

وی اظهار کرد: نیروهای این شرکت تا پایان هفته در آماده‌باش کامل هستند.

کد خبر 460050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =