مشارکت پتروشیمی‌های ماهشهر در اهدای ۷۰ دستگاه لوازم سرمایشی

۷۰ دستگاه لوازم سرمایشی با مشارکت شورای راهبری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به مددجویان کمیته امداد شهر بندرامام خمینی (ره) اهدا شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ناجی عبیاوی، قائم مقام کمیته امداد خوزستان در آیین اهدای ۷۰ دستگاه لوازم سرمایشی مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: صنعت پتروشیمی در زمینه‌های مختلفی با این نهاد حمایتی همکاری داشته که این موضوع نشان از نگاه ویژه شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به موضوع محرومیت‌زدایی است.

وی ادامه داد: تاکنون این شورا در مراحل مختلف با اقدام‌های خیرخواهانه، مجموعه خانواده‌های تحت پوشش را حمایت کرده و از این بابت، قدردان مدیران صنعت پتروشیمی هستیم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۳ هزار دستگاه انواع وسیله سرمایشی میان مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شده است، گفت: امسال نیز هیچ خانواده‌ای در صف دریافت وسایل سرمایشی قرار ندارد.

عبیاوی با قدردانی از توجه مدیران شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در زمینه توجه به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی اضافه کرد: این شورا در تخصیص منابع مالی مورد نیاز برای حمایت و کمک به مددجویان برابر با برنامه‌ریزی‌ها و مطابق با تعهدهای مربوط در تفاهم‌نامه‌های امضاشده، عملکرد بسیار رضایت بخشی دارد.

وی تصریح کرد: شهرهای بندر امام و ماهشهر در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی ویژه مددجویان زیر پوشش، جایگاه نخست در استان را به خود اختصاص داده‌اند که این موضوع به‌واسطه حمایت‌های مؤثر صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه رقم زده شده است.

کد خبر 460053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =