نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران برگزار شد

نشست هم‌اندیشی رؤسای روابط عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران به میزبانی شرکت‌های پایانه‌های نفتی ایران و نفت فلات قاره ایران در جزیره خارک برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، نشست هم‌اندیشی رؤسای روابط عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران پنجشنبه و جمعه (ششم و هفتم مردادماه) در سالن اجتماعات ارشاد پایانه نفتی خارک برگزار شد.

در این گردهمایی دو روزه با حضور رؤسای روابط عمومی شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران، مهم‌ترین مسائل، چالش‌ها و مباحث پیش روی روابط عمومی‌های نفت، بررسی و درباره آن تبادل نظر شد.

عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ضمن قدردانی از حضور رؤسای روابط عمومی‌ها در جزیره خارک و اهتمام روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در برگزاری این گردهمایی به اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی‌ در پیشبرد اهداف سازمان اشاره کرد و گفت: باید با تلاش روابط‌عمومی‌ها تصویری مناسب از فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان صنعت نفت در اذهان عموم مردم ایجاد و به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

وی افزود: امروزه پیشبرد اهداف و برنامه‌های یک سازمان با تقویت انگیزه‌های جمعی، آگاهی عمومی و اعتماد متقابل امکان‌پذیر است و روابط عمومی به‌عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه، مسئولیتی خطیر در فرآیند تصمیم‌گیری مدیران و شناخت افکار عمومی به‌عهده دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اطلاع‌رسانی سریع، صریح، شفاف و به‌موقع در خصوص مسائل و مدیریت بحران‌ها را از اقدام‌های مهم روابط عمومی‌ها در صنعت نفت برشمرد و افزود: عملکرد روابط عمومی‌ها باید شفاف و سنجش‌پذیر باشد و در این مسیر ضرورت دارد روابط عمومی به شکل کاملاً حرفه‌ای و روزآمد عمل کند.

سیدمحمد جواد موسوی، رئیس پایانه نفتی خارک نیز در این نشست مأموریت‌ها و اقدام‌ها را در این منطقه عملیاتی تشریح و بر ضرورت توجه ویژه به انعکاس تلاش کارکنان سخت‌کوش عملیاتی از سوی روابط‌عمومی‌ها تأکید کرد.

مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست اظهار کرد: تلاشی که در همه حوزه‌های صنعت نفت از تولید تا صادرات انجام می‌شود و سختی و فشار کار در این صنعت با وجود شرایط تحریم‌های بین‌المللی باید به جامعه اطلاع‌رسانی شود که در این رابطه وظیفه روابط عمومی‌ها مهم و حیاتی است.

وی ضمن تشریح اقدام‌ها و برنامه‌های روابط عمومی شرکت ملی نفت، بر ضرورت برنامه‌ریزی راهبردی، همچنین طراحی اقدام‌های عملیاتی برای انعکاس دستاوردهای صنعت نفت تأکید کرد و افزود: هدف از برگزاری این نشست‌ها، شناسایی مسائل و چالش‌های روابط عمومی‌ها در بخش‌های مختلف است تا در ادامه با همفکری و تبادل نظر به راه‌حل‌ها و نکات مشترکی در این زمینه نائل شویم.

در ادامه این نشست رؤسای روابط عمومی شرکت‌های تابع و مناطق عملیاتی نیز به بیان دیدگاه‌ها، مسائل و چالش‌های حوزه کاری خود پرداختند.

در دومین روز از برگزاری این گردهمایی کارگاه آموزشی ظرفیت و کاربرد رسانه‌های اجتماعی در روابط عمومی با حضور حمید ضیایی‌پرور، استاد دانشگاه و مدرس روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد.

در ادامه این گردهمایی نیز از تأسیسات شرکت پایانه‌های نفتی و شرکت نفت فلات قاره در خارک بازدید شد و در نشست با مدیران و نیروهای عملیاتی در بخش‌های مختلف، ضمن خداقوت به کارکنان از مراحل مختلف عملیات در تأسیسات دو شرکت بازدید شد.

کد خبر 460110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =