۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
  • کد خبر: 460119
نصب بیش از ۲۸۵ هزار علمک گاز در کردستان

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گازرسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان را اولویت این مجموعه تا پایان امسال اعلام کرد و گفت: با نصب بیش از ۲۷۰۰ علمک جدید گاز برای مشترکان، مجموع علمک‌های نصب‌شده استان از ۲۸۵ هزار مورد عبور کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله‌گری اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان خردادماه بیش از ۱۴۳ کیلومتر شبکه گاز به شبکه‌های گازرسانی استان افزوده شده و تعداد ۲ هزار و ۷۰۸ علمک گاز جدید نیز در کردستان نصب شده است.

وی افزود: از این تعداد، ۶۳۵ علمک در شهرها، ۲ هزار و ۱۳ علمک در روستاها و ۶۰ انشعاب گاز طبیعی برای واحدهای تولیدی و صنعتی نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به دوردست بودن روستاهای باقیمانده و سختی چند برابری اجرای لوله‌گذاری در مسیرهای ناهموار، سنگی و شیب‌دار، تأکید کرد: تا پایان امسال گام‌های پایانی گازرسانی بخش روستایی برداشته می‌شود و همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شوند.

فعله‌گری تعداد علمک‌های نصب‌شده در سطح استان کردستان را ۲۸۵ هزار و ۶۶۱ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۵۳ هزار و ۲۲۵ مورد در شهرها، ۱۳۱ هزار و ۱۱۶ مورد در روستاها و ۱۳۲۰ علمک برای مراکز تولیدی و صنعتی نصب شده است.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال بیش از ۷ هزار علمک در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان نصب شود.

کد خبر 460119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =