اعلام آمادگی معاون وزیر نفت برای حل مشکلات خانواده کارمند متوفی پارس جنوبی

معاون وزیر نفت در امور گاز در پی بروز حادثه در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی و فوت کارمند این پالایشگاه، با ابلاغ پیامی برای رفع مشکلات این خانواده اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، امین نوروزی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در دیدار با خانواده مرحوم محمد صادقی که با حضور احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، محمدشفیع موذنی، مدیر پالایشگاه سوم این مجتمع، رئیس روابط عمومی و مشاور بانوان مدیرعامل مجتمع پارس جنوبی انجام شد، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم، گفت: مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اطلاع از این حادثه دلخراش و فوت مرحوم صادقی بسیار متأثر و ناراحت شد و آمادگی خود را نسبت به هر نوع کمک در چارچوپ قانونی اعلام کرده است.

وی تصریح کرد: امید داریم با همت و دلسوزی همه مدیران و متخصصان پالایشگاه سوم، راه و روش مرحوم صادقی را که همانا جهاد در جبهه اقتصادی کشور و ایجاد آسایش و رفاه برای هموطنان است ادامه دهیم و برای عزت و سربلندی کشور مانند مرحوم صادقی گام برداریم. بدون تردید، کارکنان و کارشناسان صنعت گاز در جای‌جای کشور با روحیه ایثارگری در حال انجام وظیفه و خدمت به کشور و مردم ایران هستند.

احمد باهوش، مدیرعامل شرکت مجتمع پارس جنوبی نیز ضمن گرامیداشت نام و یاد مرحوم صادقی و اینکه حامل پیام تسلیت مجید چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز و احمد زمانی، مدیر امور هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران به خانواده داغدار مرحوم است، گفت: حضور ما در جمع خانواده مرحوم صادقی دارای این پیام است که ما در کنار شما هستیم و تا پایان برای رفع مشکلات خانواده این عزیزان تلاش خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: طبق دستور معاون وزیر نفت و تأکید مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران، از هر نوع کمکی برای رفع مشکلات این خانواده داغدار حمایت می‌کنیم.

کد خبر 460122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =