زمستان پارسال با برنامه‌ریزی و مدیریت در شبکه خانگی قطعی گاز نداشتیم

رئیس‌جمهوری گفت: خوشبختانه زمستان پارسال و تابستان امسال با برنامه‌ریزی و مدیریت دولت قطعی گاز و برق در شبکه خانگی نداشتیم و این موضوع برای واحدهای صنعتی نیز برنامه‌ریزی شد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی روز دوشنبه (دهم مردادماه) در دیدار با مجمع نمایندگان استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با نمایندگان سه استان بزرگ کشور، گفت: هماهنگی، همکاری و همراهی نمایندگانی که دغدغه مردم و توسعه شهرستان‌های کشور را دارند با دولت در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها مؤثر خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه تلاش دولت رفع محرومیت، جبران کاستی‌ها و توسعه مناطق کم‌برخوردار کشور است، افزود: در مصوبه‌های سفرهای استانی ضمن توجه به این موارد مسائل اولویت‌دار استان‌ها نیز مورد توجه دولت بوده و ناظر به اهمیت موضوع و پروژه‌های استانی اعتبار اختصاص داده شده است.

رئیس‌جمهوری با اشاره به موضوع تقویت نیروگاه‌ها و زیرساخت‌های استان‌ها که از سوی برخی نمایندگان مطرح شده بود، تصریح کرد: برنامه‌ریزی دولت در این زمینه از جمله برای تولید ۳۵ هزار مگاوات برق آغاز و در شرف اجراست. خوشبختانه زمستان سال گذشته و تابستان امسال با برنامه‌ریزی و مدیریت دولت قطعی گاز و برق در شبکه خانگی نداشتیم و برای واحدهای صنعتی نیز برنامه‌ریزی شد.

رئیسی گفت: همراهی و هم‌افزایی صادقانه دولت و مجلس به امیدآفرینی در جامعه که خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است، منجر خواهد شد.

کد خبر 460188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =