اقدام‌های منطقه ویژه پارس برای مقابله با سیل اخیر

هم‌زمان با اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های سیل‌آسا در منطقه ویژه پارس، با تشکیل نشست بحران این منطقه واحدهای خدمات شهری، اچ‌اس‌ئی، پشتیبانی و حراست سازمان منطقه ویژه پارس برای مقابله با این بحران به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس، هم‌زمان با هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های سیل‌آسا در منطقه پارس جنوبی کمیته بحران این سازمان برای مقابله با این شرایط تشکیل نشست داد.

 در این زمینه واحدهای خدمات شهری، اچ‌اس‌ئی، پشتیبانی و حراست منطقه ویژه پارس در حال آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

کنترل ترافیک آبگرفتگی محورهای مواصلاتی کنگان و عسلویه، اعزام ماشین‌آلات برای کمک به دهیاری‌های منطقه، انتقال سریع ماشین‌آلات به محل‌های حوادث و پوشش سریع از سوی واحد خدمات شهری، آتش‌نشانی و ایمنی و نجات سرنشینان خودروهای گرفتار در سیل از اهم خدمات صورت گرفته از سوی نیروهای پشتیبانی و ایمنی منطقه ویژه پارس بود.

مدیریت خدمات شهری سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این مدت با برپایی ۱۲ ایستگاه امدادرسانی و پایش ۲۴ ساعته وضع تأسیسات آب، برق، معابر و کانال‌های منطقه پارس‌جنوبی در کمترین زمان ممکن به امدادرسانی و پشتیبانی از تأسیسات منطقه پرداخت.

گفتنی‌ است، بر اثر بارش‌های سیل‌آسا چند نقطه از محورهای مواصلاتی و نقاط شهری کنگان، عسلویه و جم دچار ریزش کوه و آبگرفتگی شد که با حضور نیروهای خدمات شهری و ایمنی سازمان منطقه ویژه پارس همه این موارد رفع و در طول مدت بحران هیچ‌گونه خللی در فرآیند تولید منطقه ایجاد نشد.

کد خبر 460225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =