جابه‌جایی ۳۶ دستگاه حفاری خشکی در موقعیت‌های عملیاتی نقاط مختلف ایران

با تلاش گروه‌های تخصصی ترابری سنگین شرکت ملی حفاری ایران از ابتدای امسال تاکنون نسبت به جابه‌جایی ۳۶ دستگاه حفاری خشکی در موقعیت‌های عملیاتی نقاط مختلف کشور اقدام شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، جلال جهانشاهی، رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران در این مورد گفت: جابه‌جایی دکل‌های حفاری که به روال معمول با به‌کارگیری افزون بر ۱۲۰ دستگاه خودرو کشنده سنگین و فوق‌سنگین انجام می‌شود، کاری به‌طور کامل تخصصی است و به لحاظ اهمیت آن با دقت بالا انجام می‌شود. این کار شامل نقل و انتقال در سطح جاده‌های مواصلاتی و راه‌های دسترسی به چاه‌ها تا برپایی دکل و نصب متعلقات آن است.

وی با اشاره به هماهنگی و همکاری پلیس راهوار در این ارتباط به‌منظور پیشگیری از ایجاد ترافیک در راه‌ها و جلوگیری از حوادث احتمالی افزود: دقت عمل و شتاب‌بخشی در مراحل جابه‌جایی دستگاه در زمان پیش‌بینی‌شده، تأثیر بسزایی در شروع و پایان عملیات حفاری دارد و در تولیدی شدن تا تعمیر بهنگام چاه، بسیار مهم و اساسی است.

رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: به موازات کار جابه‌جایی دستگاه‌های حفاری، ارسال سوخت، قطعات و تجهیزات و دیگر اقلام مربوط به ایجاد اردوگاه‌ها و مجهز کردن کانکس‌های عملیاتی و محل اسکان کارکنان انجام می‌شود که در این زمینه در مدت پیش‌گفته ۹۴۴ محموله در مناطق مختلف انتقال یافته است.

جهانشاهی تعمیر ۲۲۷ دستگاه خودرو سبک، ۹۶ خودرو نیمه‌سنگین و ۱۰۹ دستگاه خودرو سنگین و ۷۵ دستگاه خودرو هیدرولیکی نظیر انواع جرثقیل و لیفتراک ملکی شرکت را از دیگر اقدام‌های این مجموعه از ابتدای سال تاکنون برشمرد.

وی جابه‌جایی ۲۷۴ هزار و ۹۰۰ نفر از کارکنان به مناطق و موقعیت‌های عملیاتی و در سطح شهرها به واحدهای ستادی و کارگاه‌ها را از جمله فعالیت‌های این اداره کل برشمرد و گفت: مجموعه ترابری شرکت در بخش‌های سبک و سنگین زیرمجموعه مدیریت خدمات شرکت است که هماهنگ با بخش‌های عملیاتی و پشتیبانی انجام وظیفه می‌کند.

کد خبر 460680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =