پیام وزیر نفت به مناسبت روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

وزیر نفت در پیامی ضمن تبریک بازگشت با عزّت آزادگان به آغوش میهن اسلامی نوشت: سالروز بازگشت پیروزمندانه این رزمندگان عرصه‌های جهاد و مقاومت، از خاطر مردم ایران پاک نخواهد شد.

به گزارش شانا، متن پیام جواد اوجی به مناسبت «روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی» به شرح زیر است:

«آزادگان را می‌توان از جمله شایسته‌ترین مصداق‌های "… الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا …" به‌شمار آورد.

۲۶ مرداد ۱۳۶۹، روزی تاریخی در تقویم جمهوری اسلامی ایران به‌شمار می‌آید. روزی که اسوه‌های ایثار و مقاومت، دلاورمردان و پایدار زنان سرافراز و آزاده، پس از سال‌ها ایستادگی و پایداری در دشوارترین شرایط اسارتگاه‌های دشمن؛ با افتخار به میهن اسلامی ایران بازگشتند.

بازگشت با عزّت آزادگان مقاوم به آغوش میهن اسلامی، جلوه‌ای دیگر از پیروزی جبهه حق در نبردی بود که به ایران انقلابی تحمیل شده بود و به یقین، سالروز بازگشت پیروزمندانه این رزمندگان عرصه‌های جهاد و مقاومت، از خاطر مردم ایران پاک نخواهد شد.

بنده ضمن قدردانی از همه آزادگان غیور، این روز را به همکاران آزاده در سراسر صنعت نفت و خانواده‌های صبور و مقاوم آنان تهنیت می‌گویم و برای همه مردان و زنان آزاده‌ای که با شجاعت و شهامت خویش، ۲۶ مردادماه را به روز استقامت و پایداری در تاریخ ایران بدل کردند، سلامت و سعادت مسئلت دارم.»

کد خبر 460691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =