حضور سران قبایل و طوایف در بازدید از تاسیسات شرکت نفت و گاز کارون

همزمان با هفته «تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی» و برای افزایش تعاملات با نخبگان، قشور مختلف مردم و افزایش ارتباطات مردمی شرکت نفت و گاز کارون از سران طوایف و عشایر دعوت شد تا با حضور در تأسیسات صنعت نفت از فعالیت‌های این شرکت بازدید کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، سران قبایل و طوایف بختیاری، عرب و سایر اقوام روز دوشنبه (۲۴ مردادماه) برای بازدید از تأسیسات نفت حوزه فعالیت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در سایت شماره پنج این شرکت حضور یافتند.

در این بازدید ابتدا فرهاد باقی‌اصل، رئیس بخش بهره‌برداری غرب کارون، به نمایندگی از مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، حضور سران قبایل و طوایف بختیاری، عرب و دیگر اقوام را خیرمقدم گفت.

وی گفت: این همکارب بین شرکت و اقوام سبب پیشبرد فعالیت‌های شرکت در خدمت‌رسانی‌های مسئولیت‌ اجتماعی می‌شود.

باقی‌اصل تصریح کرد: فعالیت‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در حوزه شهر اهواز و روستاهای بخش مرکزی، باوی، اسماعیلیه، غیزانیه است بنابراین همیشه با مردم همکاری داشتیم و بازدید و ارتباطاتی که از طریق سران ایجاد شده نیز منجر به افزایش و تقویت ارتباطات عمومی می‌شوند.

رئیس بخش بهره‌برداری غرب کارون ابراز امیدواری کرد: امیدوارم بتوانیم از ظرفیت و درایت سران اقوام برای افزایش و بهبود خدمات‌رسانی به مردم بهره‌مند شویم.

باقی‌اصل یادآور شد: در بخش روستایی که چاه، تأسیسات و خطوط لوله داریم، با توجه به تعهدهایی که نسبت به مردم داریم، همیشه تلاش کردیم افزون بر رعایت مسائل زیست‌محیطی و ایمنی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات مختلفی از جمله نوسازی مدارس، تسطیح زمین ورزشی، احداث پل برای کشاورزی، احداث جاده و ساخت مسجد را انجام دهیم.

وی با اشاره به کمک شرکت برای آب‌رسانی به غیزانیه و اهدای البسه ورزشی به فرزندان ساکن در روستاهای اطراف تأسیسات نفتی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی ادامه داد: همه اقدام‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌شود. همه کارکنان حوزه عملیات، بهره‌برداری و تعمیرات برای خدمت به مردم فعالیت می‌کنند.

رئیس بخش بهره‌برداری غرب کارون بیان کرد: همکاران به‌صورت شبانه‌روزی در سرما، گرما، گرد و غبار، کرونا و شرجی بدون توجه به تعطیلی‌های استانی فعالیت می‌کنند تا چرخ تولید متوقف نشود و هیچ کدام از خدمت‌رسانی‌ها به مردم متوقف نشود.

باقی‌اصل اظهار کرد: نفت تولیدی پس از استخراج برای خوراک پالایشگاهی و یا صادرات مهیا می‌شود و همه کارکنان شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا خدمات‌رسانی متوقف نشود زیرا حتی اگر برای پالایشگاه توقف کاری به‌وجود آمد، نخست خود مردم برای تهیه بنزین با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

سعید آتشبار، سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز در این بازدید بیان کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب همواره با مردم ارتباط داشته و برای تقویت تعامل با اقشار مختلف بیش از گذشته تلاش می‌کنیم.

وی افزود: سختی‌های فعالیت نفتی و حقایق کار در این شرکت آنطور که باید و شاید به مردم منعکس نشده برای همین بازدیدها و نشست‌های تعاملی بسیاری برای نمایندگان قشور مختلف جامعه پیش‌بینی شده تا ارتباطات موجود تقویت شوند.

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تأکید بر لزوم پیوند میان مردم و نفت اعلام کرد: یکی از اهداف این حرکت آشنایی مدیران صنعت نفت با مطالبات عمومی مردم ساکن در حوزه فعالیت مناطق نفت‌خیز است.

آتشبار با اشاره به اینکه بازدیدهای این چنینی استمرار دارد، خبر داد: امسال اعتبار قابل‌توجهی در قالب مسئولیت‌ اجتماعی از سوی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به استانداری خوزستان برای اجرای پروژه‌های مختلف در استان پرداخت شد. در قانون بودجه قید شده که نفت برای احداث جاده، ساخت مسکن، مدرسه و مسجد، زمین‌های ورزشی در قالب مسئولیت‌ اجتماعی کمک کند.

وی با اشاره به اینکه نفت در انتخابات، بحران‌های اجتماعی، سیل، زلزله و هر اتفاق دیگری در کمترین زمان ممکن برای کمک‌رسانی حاضر می‌شود، تصریح کرد: در این بازدیدها افزون بر آشنایی با ظرفیت سران قبایل و طوایف با مطالبات مردم آشنا و متقابلاً آنها نیز با سختی کار نفت آشنا می‌شوند که سرانجام این موارد به افزایش همکاری‌ها بین مردم و صنعت نفت منجر می‌شود.

کد خبر 460755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =