۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
  • کد خبر: 460975
اهدای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به شرکت اویک

گروه اویک در دومین دوره جشنواره «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» با کسب بالاترین امتیاز موفق به دریافت نشان عالی ۶ ستاره مسئولیت اجتماعی شد.

به گزارش شانا به نقل از گروه اویک، در مراسمی که عصر دیروز (۳۱ مردادماه) با حضور محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، بهمن عشقی، دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران و جمعی از مدیران و فعالان عرصه روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، برگزیدگان این جشنواره معرفی و با اهدای نشان عالی مسئولیت اجتماعی و لوح سپاس از آنها قدردانی شد.

بر این اساس، روابط عمومی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت در کنار مجموعه‌هایی همچون شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، ایرانسل، شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) و بانک‌های تجارت و سپه، با کسب بالاترین امتیاز، موفق به اخذ نشان عالی ۶ ستاره مسئولیت اجتماعی شد.

در این جشنواره ارزیابی و ممیزی سازمان‌ها بر اساس شاخص‌هایی چون اقدام‌های خلاقانه مسئولیت اجتماعی، برندینگ و ریبرندینگ، پاسخگویی و گزارشگری اجتماعی، شفافیت در عملکردها، ارتباط شایسته با ذی‌نفعان، اقدام‌های فرهنگی و ترویجی و ارتباط با رسانه‌ها و رعایت حقوق اساسی کارکنان و سلامت اداری انجام شد که خانواده اویک با کسب بالاترین امتیاز نشان عالی مسئولیت اجتماعی ۶ ستاره را دریافت کرد.

در ابتدای این مراسم هوشمند سفیدی، رئیس خانه روابط عمومی ایران هدف از برگزاری این رویداد را اهمیت مسئولیت اجتماعی و کمک به توسعه فرهنگ سرآمدی سازمانی ذکر کرد و اصول هفت‌گانه تأکیدشده در ایزو ۲۶۰۰۰ شامل پاسخگویی، شفافیت، رفتار اخلاقی، رعایت حقوق ذی‌نفعان، احترام به حاکمیت قانون، احترام به قوانین بین‌المللی و احترام به حقوق بشر را از اصول مشترک میان مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی دانست.

قرائت پیام «تسوکو سوقی‌ هارا» رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی و پخش پیام تصویری «وی آن ویزر» رئیس انجمن بین‌المللی مسئولیت اجتماعی صنفی (CSR) از دیگر بخش‌های این رویداد بود که به همت رئیس خانه روابط عمومی ایران و مؤسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد.

کد خبر 460975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =