رویکرد اوجی در استفاده از ظرفیت‌ مسئولیت‌ اجتماعی نفت در خوزستان ستودنی است

نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد وزیر نفت در استفاده از ظرفیت‌ مسئولیت‌های اجتماعی نفت در خوزستان و به‌ویژه مناطق محروم این استان ستودنی است.

به گزارش خبرنگار شانا از اهواز، محمدطلا مظلومی امروز (جمعه، چهارم شهریورماه) در آیین رسمی آغاز عملیات اجرایی طرح‌های‌ توسعه‌ای وزارت نفت و افتتاح پروژه‌های مسئولیت اجتماعی هم‌زمان با هفته دولت، ضمن گرامیداشت هفته دولت و اقدام‌های تأثیرگذار دولت سیزدهم در کشور گفت: امروز روز بسیار مسرت‌بخشی برای مردم استان خوزستان است، از این بابت که مطالبات مقام معظم رهبری نیز در این استان محقق می‌شوند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند باید به اقتصاد مقاومتی تکیه کرد تا تولید در کشور دانش‌بنیان شود، افزود: امروز ما شاهد استفاده از این ظرفیت مطلوب و مناسب در استان خوزستان هستیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جلوگیری از خام فروشی نفت مطالبه اصلی مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: در بخش افزایش زنجیره تولید، ظرفیت‌های داخلی بسیار خوبی در کشور شکل گرفته که نمونه آن در مجموعه بیدبلند خلیج فارس وجود دارد، همچنین سبد انرژی کشور برای ارزآوری جایگاهی مناسب و لازم دارد که باید از آن استفاده شود.

نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس به نقش پروژه‌های صنعت نفت در محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف کشور به‌ویژه استان خوزستان اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه رویکرد وزیر نفت توجه به مناطق محروم و استفاده از ظرفیت‌ مسئولیت‌ اجتماعی نفت است که از بابت تشکر و قدردانی می‌شود.

وی از همه افرادی که در پروژه‌های امروز و بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های وزارت نفت در استان خوزستان نقش‌آفرینی کردند به‌ویژه آقای اوجی، وزیر نفت تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این پروژه برای مردم خوزستان دارای ثمرات عظیمی باشد.

به گزارش شانا، جواد اوجی، اوجی امروز با هدف آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح توسعه میدان مشترک یاران، آغاز عملیات اجرایی  طرح توسعه میدان مشترک بلال، آغاز عملیات اجرایی توسعه و نگهداشت میدان نرگسی، آغاز عملیات اجرایی طرح تولید پروپیلن از پروپان (PDH) پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس و افتتاح طرح‌های مسئولیت اجتماعی به خوزستان سفر کرده است.

وزیر نفت همچنین قرار است امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهواز حضور یابد و در میز خدمت نماز جمعه با مردم دیدار و گفت‌وگو کند.

در سفر وزیر نفت به خوزستان‌، محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و بابک دارابی مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران حضور دارند.

کد خبر 461053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =