نفت از وزارتخانه‌های موفق با کارنامه‌ای درخشان در یک سال گذشته بوده است

نماینده اهواز در مجلس گفت: بدون‌شک نفت یکی از وزارتخانه‌های موفق با کارنامه‌ای درخشان، خوب و مورد قبول در دولت سیزدهم طی یک سال گذشته بوده است.

به گزارش خبرنگار شانا از اهواز، سیدکریم حسینی امروز (جمعه، چهارم شهریورماه) در آیین رسمی آغاز عملیات اجرایی طرح‌های توسعه‌ای وزارت نفت و افتتاح پروژه‌های مسئولیت اجتماعی هم‌زمان با هفته دولت گفت: امروز ابر چالشی که استان خوزستان با آن روبه‌روست حوزه اشتغال بوده که خوشبختانه با تأکید وزیر نفت در تسریع اجرای پروژه‌ها، ظرفیت‌های جدید اشتغال در استان به‌ویژه برای نیروهای بومی ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید تعریف جدیدی از مسئولیت‌های اجتماعی ایجاد شود و قانون مسئولیت اجتماعی در مجلس تدوین کنیم، افزود: در حوزه زیست‌محیطی نیز تأکید ما بر حفظ حریم و احترام به آن به‌ویژه هورالعظیم است.

نماینده اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تأکید ما در اجرای پروژه‌های نفتی در استان خوزستان حضور و جذب نیروهای بومی است.

به گزارش شانا، جواد اوجی، وزیر نفت امروز با هدف آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح توسعه میدان مشترک یاران، آغاز عملیات اجرایی  طرح توسعه میدان مشترک بلال، آغاز عملیات اجرایی توسعه و نگهداشت میدان نرگسی، آغاز عملیات اجرایی طرح تولید پروپیلن از پروپان (PDH)  پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس و افتتاح طرح‌های مسئولیت اجتماعی به خوزستان سفر کرده است.

وزیر نفت همچنین قرار است امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهواز حضور یابد و در میز خدمت نماز جمعه با مردم دیدار و گفت‌وگو کند.

در سفر وزیر نفت به خوزستان‌، محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و بابک دارابی مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران حضور دارند.

کد خبر 461061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =